Silesion.PL

serwis informacyjny

FACTORY Gliwice rusza z pierwszym w Polsce wieczorem rabatów. „Jungle Night” potrwa tylko 5 godzin

FACTORY Gliwice rusza z pierwszą w Polsce akcją promocyjną kolekcji jesienno-zimowych, która potrwa zaledwie jeden wieczór. 15 września, przez pięć godzin, wszystkie produkty dostępne w outlecie zyskają dodatkowe 30-procentowe rabaty od cen outletowych.

Klienci outletów nazywani są często łowcami okazji. Akcja pod nazwą „Jungle Night” jest już dobrze zakorzeniona w outletach NEINVER w północnych Włoszech, gdzie bije rekordy popularności. Tej jesieni zorganizowana zostanie również w pozostałych pięciu krajach, gdzie NEINVER posiada swoje centra outletowe: w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Holandii i właśnie w Polsce, również w FACTORY Gliwice.

Klienci outletów to świadomi konsumenci, dla których ważna jest zarówno jakość jak i cena. Zakupy są dla nich źródłem pozytywnych emocji, a sam fakt poszukiwania okazji poczytują jako dobrą zabawę. Najemcy z kolei oczekują wsparcia w skutecznej promocji ich oferty oraz klientów zainteresowanych zakupami. „Jungle Night” bardzo dobrze wpisuje się w potrzeby obu stron, dlatego jestem przekonana, że podobnie jak we Włoszech, również w Polsce spotka się z pozytywnym odbiorem. Naszym najemcom spodobał się ten oryginalny mechanizm samej akcji, a jej efekty poznamy już 15 wrześniamówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce.

Wieczór rabatów „Jungle Night” przyciągnął największe i najbardziej rozpoznawalne marki obecne w FACTORY Gliwice. To m.in. Adidas, Reebok, 4F, Regatta, Alpine Pro, a także Pepe Jeans, Lee Cooper, Wrangler, Levi’s, Pierre Cardin, czy sklepy outletowe z artykułami dla domu Tefal i Dajar. W sklepach biorących udział w „Jungle Night” wszystkie produkty bez wyjątku będą objęte dodatkowym, 30-procentowym rabatem.

Akcja „Jungle Night” debiutuje w outletach NEINVER w Polsce. Prowadzona będzie dwa razy w roku, gdy w salonach outletowych pojawiają się nowe kolekcje:  jesienno-zimowa i wiosenna. Pierwszej powtórki tak dobrych ofert w tym roku nasi klienci mogą spodziewać się dopiero na Black Friday. Wyjątkowa będzie też sama oprawa tego wieczoru zakupów w outletach FACTORYpodkreśla Natalia Wiśniewska, marketing Manager NEINVER.

„Jungle Night” w FACTORY Gliwice odbędzie się 15 września, w godzinach 16.00- 21.00.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x