Dedykowane koszulki meczowe Wisły Kraków od Macron zaprezentowane
Wisła Kraków to tradycja, to 115 lat istnienia. Wisła Kraków to porywające tysiące serc emocje. Wisła Kraków to podniosłe momenty i wspaniałe zwycięstwa. Od dzisiaj Wisła Kraków to także dedykowana koszulka będąca pomostem łączącym przeszłość z przyszłością i nawiązującym do bogatej historii. Wraz z agencją Veneo i z firmą Macron stworzono strój, który jest wyrazem tego, czym jest Biała Gwiazda!
Nowy strój meczowy Białej Gwiazdy to pierwsza od wielu lat całkowicie dedykowana klubowa koszulka z unikalną w polskiej lidze liczbą ozdobnych elementów. Wiślackie stroje obejmują trzy komplety w tradycyjnych kolorach, do produkcji których wykorzystano materiały SOFTLOCK oraz MESH i MICROMESH, ułatwiające przepływ powietrza i odpowiadające za zmniejszanie wilgoci. Główny trykot, w którym Wiślacy występować będą podczas meczów domowych, utrzymany jest w tradycyjnej czerwonej kolorystyce. Zdobi go, podobnie jak i wersję białą, tłoczony wzór złożony z małych gwiazdek umiejscowionych na połowie frontu koszulki, a jej główny i najjaśniejszy punkt stanowi biała gwiazda wykonana techniką Patch HD. Umieszczona została ona również na niebieskim komplecie, którego motywem przewodnim jest monochromatyczna gwiazda wytłoczona w powiększonym rozmiarze z przodu koszulki, oddająca wojowniczy charakter i nastawienie drużyny. Kołnierzyki wszystkich trzech trykotów przybrały formę V, która koresponduje z ostrymi i wyrazistymi kształtami wiślackiej gwiazdy.
„Zgodnie z zapowiedzią nowe trykoty meczowe ujrzą światło dzienne przed startem piłkarskiej wiosny. Zależało nam na tym, aby rozpocząć rundę wyrazistym akcentem i już podczas spotkania z Piastem Gliwice zaprezentować stroje, które będą towarzyszyć Wiślakom w ligowych rywalizacjach w obecnym i w następnym sezonie. Motyw tłoczonej gwiazdy, elementy zdobiące, nawiązanie do barw i historii to tylko nieliczne aspekty, które wyróżniają koszulkę i nadają jej unikatowości. Mam nadzieję, że przypadną one do gustu sympatykom 13-krotnego mistrza Polski, bowiem z ogromną starannością i zaangażowaniem podeszliśmy do procesu projektowania i produkcji. Pragnęliśmy stworzyć wyjątkowy produkt, z którym będzie utożsamiać się wiślacka społeczność” – powiedział Prezes TS Wisła Kraków SA, Dawid Błaszczykowski.
„Sugerowany koszt trykotu, uwzględniający jakość wykorzystanych materiałów i specyfikę produkcji, wynosi 279 złotych. Doceniając jednak wkład kibiców w akcję ratowania klubu i nieustanne wsparcie płynące z ich strony, zrezygnowaliśmy z części marży, kształtując ostateczną cenę na poziomie 259 złotych. W ostatnim czasie docierały do nas sygnały ze strony kibiców, którzy pragną dołożyć kolejną cegiełkę i w obliczu pandemii przyczynić się do poprawy bieżącego funkcjonowania Białej Gwiazdy, dlatego oddajemy w ich ręce możliwość przekazania klubowi, przy okazji zakupu koszulki, darowizny na cele statutowe i wsparcie rozwoju młodych adeptów futbolu z wiślackiej akademii piłkarskiej” – dodał.
Wyróżnikiem stroju białego będzie widniejący na nim herb klubu, z którym to symbolem na sercu Wiślacy rządzili i dzielili na krajowych boiskach i na europejskim podwórku, odnosząc sukcesy w czasach największych triumfów.
Wszystkie komplety wzbogacone zostały o wyróżniające i przyciągające uwagę detale, które mają na celu symboliczne nawiązanie do dotychczasowej historii klubu. W hołdzie dla tradycji na tylnej części strojów wytłoczony został tradycyjny historyczny herb klubu oraz napis „Biała Gwiazda” z gwiazdami po obu stronach umiejscowiony tuż poniżej kołnierzyka. Wyjątkowym elementem dedykowanym kibicom, którzy brali udział w akcji ratowania klubu jest silikonowa taśma z hasłem „Nigdy nie zginie” umieszczona na wewnętrznej stronie koszulki. Dodatkowo, strój w wersji białej posiada zdobione rękawki nawiązujące do niebiesko-biało-czerwonych barw klubowych.
„Podejmując się zaprojektowania pierwszych od wielu lat dedykowanych koszulek meczowych dla Wisły na sezon 2020/2021 staraliśmy się jak najlepiej odpowiedzieć na kluczowe wymaganie klienta, by symbolicznie zawszeć w nich dotychczasową historię klubu. Wbrew pozorom nie było to łatwe zadanie, bo z jednej strony historia ta jest 115-letnia, a więc bogata, z drugiej ograniczały nas formalne wymogi co do oznakowań koszulek wynikające z ekstraklasowej formuły rozgrywek, z trzeciej chcieliśmy zapewnić swobodną przestrzeń dla dużej liczby sponsorów Wisły na koszulkach, z czwartej chcieliśmy zachować spójność komunikacyjną marki Wisła Kraków wynikającą z jej osobowości, z piątej zależało nam na zachowaniu w miarę minimalistycznego podejścia, widocznego również w trendach największych europejskich klubów, z szóstej zdawaliśmy sobie sprawę, że jest projekt o „podwyższonym ryzyku emocjonalnym” i ostatecznie to kibice i sympatycy Wisły wydadzą werdykt, co do tego czy jest on trafiony i czy spełnia ich oczekiwania, z siódmej… i tak mogłabym jeszcze mnożyć… ” – powiedziała, uśmiechając się, Beata Mordarska, CEO/Strategy & Creative Director agencji Veneo.
Specjalnie z myślą o Wiśle Kraków stworzone zostały także getry uzupełniające stroje, na których widnieje napis „1906” nawiązujący do daty powstania klubu.
„Jest nam bardzo miło zaprezentować nowe stroje Wisły Kraków. Są one wynikiem wspólnej pracy oraz bliskiej kooperacji z klubem i mają na celu wzmocnienie historii i tożsamości zwycięskiego zespołu. Nasza odzież techniczna wykonana jest przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologii i ma wysoką efektywność, co pozwala sportowcom stać się prawdziwymi bohaterami na boisku, a także poza nim. Jesteśmy pewni, że nowe stroje meczowe zostaną docenione przez fanów polskiego zespołu” – zaznaczył Gianluca Pavanello, CEO firmy Macron.
Czerwone koszulki senior i junior czekają na fanów w sklepie internetowym oraz stacjonarnym. Pozostałe stroje dostępne będą w Wiślackim Świecie w kolejnym tygodniu, ale już teraz można nabyć je on-line.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).