Silesion.PL

serwis informacyjny

Anglia – Niemcy w finale? Prognoza rozgrywek meczowych Euro 2022 od Nielsen Gracenote

Anglia i Szwecja pozostają dwoma największymi faworytami, ale teraz są w tej samej połowie losowania, więc tylko jedna drużyna może awansować do finału.

Niemcy wyprzedziły zarówno Francję, jak i Holandię i są teraz trzecim faworytem ze względu na starcie pozostałych dwóch krajów w ćwierćfinale.

Istnieje 79% szans, że Anglia, Szwecja, Niemcy lub Francja wygrają Euro 2022, w porównaniu z 65% przed rozpoczęciem turnieju.

Szwecja i Niemcy są najbardziej prawdopodobnymi półfinalistami z odpowiednio 80- i 79-procentową szansą na pokonanie rywali z ćwierćfinału: Belgii i Austrii.

Francja kontra Holandia to najściślejszy ćwierćfinał. Francja ma 54% szans na półfinał, a Holandia 46%.

Anglia ma dwukrotnie większe szanse na awans do półfinału niż Hiszpania. Faworyzowanie Anglii sprowadza się głównie do przewagi, którą się cieszą jako gospodarze.

Obecnie jest 16 możliwych finałów Euro 2022, w których 31 lipca najprawdopodobniej odbędzie się mecz Anglia przeciwko Niemcom (16,9%) i Szwecja przeciwko Niemcom (16,0%).

Te dwa finały zostały oszacowane przez Gracenote jako trzeci i piąty na liście najbardziej prawdopodobnych przed rozpoczęciem turnieju, ale nadal możliwa jest pierwsza szóstka.

O marce Gracenote

Gracenote to filar firmy Nielsen specjalizujący się w rozwiązaniach w zakresie treści, w tym metadanych branży rozrywkowej, identyfikatorach treści i innych produktach, oferowanych wiodącym twórcom, dystrybutorom i platformom na świecie. Technologia Gracenote pozwala na zaawansowaną nawigację między treściami i możliwości odkrywania, zapewniając konsumentom łatwy dostęp do muzyki, programów telewizyjnych, filmów i sportów, które uwielbiają. Ponadto oferuje skuteczne narzędzia do analizy treści, ułatwiając klientom podejmowanie kompleksowych decyzji biznesowych.

O firmie Nielsen

Firma Nielsen kształtuje media i treści na całym świecie jako globalny lider pomiarów, danych i analityki w zakresie zachowań odbiorców. Dzięki naszemu zrozumieniu ludzi i ich zachowań we wszystkich kanałach i na wszystkich platformach wręczamy naszym klientom potężne narzędzie: niezależne i dające się wykorzystać w praktyce informacje, które pozwolą im łączyć się i wchodzić w interakcje z ich odbiorcami — teraz i w przyszłości.

Jako firma z listy S&P 500 Nielsen (NYSE: NLSN) działa w ponad 55 krajach. Dowiedz się więcej, wchodząc w witrynę www.nielsen.com lub na stronę www.nielsen.com/investors, oraz połącz się z nami w mediach społecznościowych

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x