András Arató czyli “Dziwny pan ze Stocka” w reklamie Vodafone Italy
Vodafone Italy zdecydował się na współpracę z jednym z najsłynniejszych, słodko-gorzkich uśmiechów w sieci, 77-letniego byłego węgierskgo inżyniera Andrása István Arató. Pan Arató znany jest w Polsce z memów jako “Dziwnego pana ze Stocka”.
Zaprezentowano trzy ironiczne opowieści Vodafone Italy w których bohaterem trzech katastrofalnych dni jest Dziwny Pan Ze Stocka, na świcie znanym jako „Hide the pain Harold”.
Niezależnie od tego, czy znajduje się w letnim biurze bez klimatyzacji, na parkingu, któremu skradziono mu samochód spod nosa, czy też w salonie, oglądając roztrzaskującą się telewizję podczas finału pucharu, “Dziwny pan ze Stocka” nie może przestać się uśmiechać, ponieważ właśnie otrzymał powiadomienie informujące go, że wygrał jedną z nowych nagród Vodafone Happy, takich jak wycieczka do Dubaju, nowe MINI Full Electric czy telewizor L5.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).