300 pracowników salonów outletowych FACTORY Gliwice rozpoczyna cykl bezpłatnych szkoleń branżowych
- W Factory Retail Academy mieszkańcy Śląska podnoszą swoje kompetencje zawodowe, uczestnicząc w cyklu bezpłatnych szkoleń NEINVER – wiodącego operatora centrów outlet w Europie oraz lidera rynku w Polsce i Hiszpanii.
- W profesjonalnych zajęciach z języka angielskiego i robotyki wzięło już udział 220 dzieci mieszkających w Gliwicach i okolicy.
Mieszkańcy Śląska pracujący w FACTORY Gliwice rozpoczynają właśnie cykl bezpłatnych szkoleń branżowych organizowanych przez Factory Retail Academy. Wyjątkowa przestrzeń wsparcia biznesu dla najemców i lokalnych społeczności powstała w outlecie w Gliwicach i jest pierwszym takim miejscem w kraju. To pilotażowy projekt NEINVER – lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie.
Do udziału w profesjonalnym cyklu szkoleń zapisało się blisko 300 osób, pracownicy salonów outletowych FACTORY Gliwice – sprzedawcy, kierownicy sklepów i liderzy zespołów sprzedażowych. Spotkania w Factory Retail Academy obejmują cztery obszary, ważne dla sprawnego działania sklepu w obiekcie handlowym i generowania satysfakcjonujących wartości sprzedaży. To praktyczne warsztaty z zakresu zarządzanie zespołem, profesjonalnej obsługi klienta wraz z analizą kluczowych współczynników efektywności, Visual Merchandisingu oraz stylizacji. Prowadzą je wyspecjalizowani trenerzy zarówno z firm zewnętrznych jak i z zespołu NEINVER.
– Zadaniem Factory Retail Academy jest wsparcie naszych partnerów biznesowych jak najlepszą wiedzą i narzędziami do jej efektywnego wykorzystania. Szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager FACTORY Gliwice w NEINVER.
Factory Retail Academy to miejsce nauki i pracy, skupiające aktywności dla partnerów biznesowych NEINVER prowadzących salony outletowe w śląskim outlecie oraz mieszkańców. Pilotażowy projekt został uruchomiony w FACTORY Gliwice, najmłodszym centrum największej sieci outletów w Polsce. Specjalnie zaaranżowana przestrzeń w pasażu handlowym jest wykorzystywana do szkoleń i treningów branżowych, procesów rekrutacyjnych najemców oraz spotkań biznesowych. W Akademii prowadzone są również bezpłatne zajęcia z robotyki dla najmłodszych mieszkańców Śląska, wcześniej również z języka angielskiego. Dostępna jest także biblioteka multimedialna dla dorosłych i dzieci.
Warsztaty z zakresu zarządzania zespołem zostały zaadresowane do kierowników i liderów zespołów w salonach outletowych i restauracjach. To porcja praktycznej wiedzy dotyczącej motywowania pracowników, pracy nad ich talentami i predyspozycjami ważnymi w codziennym zarządzaniu, sprawnego prowadzenia procesów rekrutacji oraz efektywnej pracy zespołu. Szkolenie dotyczące obsługi klienta to znane i popularne warsztaty w branży centrów handlowych, których kolejne odsłony mają wzmacniać skuteczność sprzedaży i pomóc w budowaniu efektywnej relacji sprzedawcy oraz klientów. Jak twierdzą fachowcy, systematyczny trening w tym obszarze jest kluczowy dla poprawy osiąganych wyników.
W ramach kursu, pracownicy salonów outletowych FACTORY przejdą również szkolenie z obsługi systemu monitorowania wyników salonów outletowych i centrów – autorskiego narzędzia „business Intelligence” stworzonego przez NEINVER dla najemców. Intensywny trening z obszaru Visual Merchandisingu ma pomóc prowadzącym salony outletowe w efektywnej prezentacji oferty, pokazując jak właściwe wyeksponowanie towaru i rozmieszczenie poszczególnych produktów sprzyja zarówno zaplanowanym zakupom jak i spontanicznym decyzjom klientów. Podczas warsztatów zaplanowano m.in. analizę skuteczności witryny, porady dotyczące rozmieszczenia towarów, naukę stylizacji manekinów i pracę z materiałami marketingowymi.
Największą grupę uczestników zgromadziło szkolenie z zakresu stylizacji, ważne szczególnie dla pracowników salonów z ofertą modową. Jego uczestnicy dowiedzą się, jak dokonać szybkiej analizy sylwetki, dobrze dobrać fason i kolorystykę ubioru, a następnie przygotować stylizację podkreślającą atuty danej osoby i odpowiednio ją zaprezentować. Pracownicy salonów outletowych FACTORY poznają również najnowsze trendy w modzie 2022 roku.
Szkolenia w Factory Retail Academy potrwają przez całą wiosnę. Wszyscy najemcy FACTORY uczestniczą w nich bezpłatnie, a po zakończeniu warsztatów otrzymają certyfikaty ich ukończenia.
O NEINVER
NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi, współpracując z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem
do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z czterema normami ISO (9001, 14001, 50001 i 45001).
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu
i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).