Silesion.PL

serwis informacyjny

Xiaomi Partnerem Technologicznym Polskiej Ligi Siatkówki

Xiaomi Partnerem Technologicznym Polskiej Ligi Siatkowki

Xiaomi Partnerem Technologicznym Polskiej Ligi Siatkowki

Globalna marka Xiaomi została Partnerem Technologicznym Polskiej Ligi Siatkówki. Gigant na rynku urządzeń mobilnych staje się częścią siatkarskiej rodziny na dwa najbliższe sezony.

– Jestem dumny, że ta prężnie rozwijająca się firma dostrzegła potencjał drzemiący w naszej ligowej siatkówce – mówi Artur Popko, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – Od lat konsekwentnie stawiamy na dużych partnerów, którzy chcą budować wspólne, długofalowe projekty. Mamy okazję rozpocząć współpracę z przedstawicielem świata cyfrowego, który w kolejnych latach będzie dla nas wszystkich niezmiernie ważny. Dziękuję Xiaomi za wybranie nas do współpracy, liczę że będzie ona bardzo owocna – dodaje.

Marka Xiaomi obecna będzie podczas meczów PlusLigi – Ligi Mistrzów Świata, TAURON Ligi, TAURON 1. Ligi, a także przy TAURON Pucharach Polski, meczach o Superpuchar, PreZero Grand Prix czy mistrzostw Polski Oldboyów.

– Jest nam niezmiernie miło, że możemy wesprzeć kolejny projekt sportowy. Siatkówka jest dyscypliną drużynową, w której jako kraj osiągamy znaczące sukcesy. Cieszymy się, że będziemy mogli stać się ich częścią oraz wspierać Polską Ligę Siatkówki i Polski Związek Piłki Siatkowej w ich rozwoju. Jestem też pewien, że nasza współpraca nie tylko przyczyni się do dalszej promocji siatkówki w Polsce, ale też zaowocuje licznymi ciekawymi projektami oraz jeszcze lepszą znajomością naszej marki – powiedział ŁukaszBieniek, Deputy Country Manager Xiaomi Polska.

Poza ekspozycją marki Xiaomi w rozgrywkach, którymi zarządza PLS, umowa obejmować będzie także wsparcie technologiczne produktami partnera.

Informacje uzupełniające:

Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Firma weszła na giełdę w Hong Kongu 9 lipca 2018 (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca smartfony i inteligentne urządzenia podłączone za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things). Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o relacje z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, tak, aby każdy miał możliwość podwyższać komfort swojego życia dzięki technologii.

Xiaomi zaczynało jako startup, a obecnie jest największym producentem smartfonów w Chinach i gości na listach najbardziej innowacyjnych firm na świecie. W ofercie marki znajdują się także opaski sportowe, telewizory, elektryczne hulajnogi, autonomiczne odkurzacze, oczyszczacze powietrza i dziesiątki innych inteligentnych urządzeń z kategorii smart home.

Polska Liga Siatkówki S.A.

Od 2000 roku zarządza najwyższą klasą rozgrywkową mężczyzn w Polsce – najpierw Polską Ligą Siatkówki, potem PlusLigą, a od 2005 roku także ligą żeńską – PlusLigą Kobiet, ORLEN Ligą, obecnie TAURON Ligą. Dodatkowo zarządza zapleczem Ligi Mistrzów Świata – TAURON 1. Ligą. PLS jest zarządzającym siatkarskich rozgrywek ligowych o mistrzostwo Polski oraz rozgrywek o TAURON Puchar Polski począwszy od fazy, w której do rywalizacji przystępują drużyny ligi zawodowej. PLS uprawniona jest do dysponowania prawami do transmisji telewizyjnych, radiowych oraz internetowych, związanych z prowadzonymi rozgrywkami oraz do dysponowania prawami reklamowymi do rozgrywek (zarówno w zakresie uprawniania podmiotów do używania określeń Sponsor Główny, Sponsor lub Partner Ligi), a także do dysponowania nazwą, znakami towarowymi oraz centralną powierzchnią reklamową w halach rozgrywania meczów.

Nadrzędną misją Polskiej Ligi Siatkówki jest stałe podnoszenie poziomu zawodowych rozgrywek ligowych w Polsce. Takie wydarzenia jak: Mistrzostwa Polski

Old Boyów, PreZero Grand Prix organizowane przez PLS dodatkowo sprzyjają promocji siatkówki w Polsce, zarówno w środowisku siatkarskim, jak i wśród amatorów.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024