Wielkie otwarcie Funzeum 26 i 27 lutego 2022, czyli fun bez ograniczeń
Już 26 i 27 lutego 2022 odbędzie się wielkie otwarcie Funzeum, największego w Polsce miejsca oferującego multimedialne instalacje inspirowane magią światła i kolorów. To miejsce gdzie poruszane są wszystkie zmysły, a technologie odgrywają kluczową rolę.
Podczas otwarcia będzie można spotkać influencerów takich jak @MartiRenti, @Saszan, @Dry.Risers i wielu innych. Przewidziane są interaktywne zabawy oraz atrakcje z nagrodami. Ponadto przewidziane są pokazy lightshow, występy iluzjonisty, gry i zabawy oraz konkursy z nagrodami i sporo innych atrakcji. Do dyspozycji gości zostanie oddanych ponad 50 multisensorycznych instalacji umożliwiających zrozumienie działania światła i kolorów.
Funzeum to kraina przystosowana dla dzieci od 2 do 102 lat, w której można bawić się eksponatami, robić zdjęcia i uczyć się poprzez zabawę, a przede wszystkim – funtastycznie spędzić czas.
W Funzeum będzie można dotykać eksponatów i uwolnić kreatywność, a zwiedzanie ma przypominać ekscytującą przygodę. Ten nietypowy obiekt inspirowany jest m.in. TeamLab Borderless w Tokio, czyli największym muzeum sztuki cyfrowej na świecie. W Polsce dostępny jest w Gliwicach w kompleksie C.H. Europa Centralna.
Znajduje się tu ponad 50 interaktywnych instalacji, a niektóre z nich będzie można współtworzyć według własnych inspiracji. Jedną z nich będzie największe w Polsce pianino podłogowe, mierzące prawie 12 metrów długości, jak również interaktywne akwarium, w którym na przykład będzie można ożywić narysowaną przez siebie rybę. Pokój nieskończoności, kryształowa komnata, planeta przerośniętych kwiatów czy sala księżycowa wraz z innymi planetami to tylko niektóre przykłady magicznych scenerii wystawy, której będzie można doświadczać podczas zwiedzania.
Wszystkie instalacje zajmują powierzchnię prawie 4 tys. m2, co przekłada się na co najmniej kilka godzin aktywnego zwiedzania.
Więcej informacji oraz bilety znajdują się na stronie Funzeum: https://www.funzeum.pl/ i w mediach społecznościowych:
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).