Silesion.PL

serwis informacyjny

Totalizator Sportowy z nagrodami IPMA Polish Project Excellence Award 2019

Totalizator Sportowy w finale tegorocznej edycji konkursu IPMA Polish Project Excellence Award 2019 zdobył dwie nagrody w kategorii Projekty Informatyczne.

Pierwsza z nagród dla Totalizatora sportowego to Srebrny Finalista za projekt eKasyno. Kolejną jako Brązowy Finalista za projekt wdrożenie płatności bezgotówkowych w kolekturach sieci Lotto i innych punktach dystrybucji produktów Totalizatora Sportowego.

Organizowany z inicjatywy International Project Management Association Polska doroczny konkurs Polish Project Excellence Award honoruje najbardziej spektakularne osiągnięcia w praktyce zarządzania projektami. Jego celem jest nagradzanie najlepszych projektów oraz promowanie kompetencji realizujących je przedsiębiorstw. Ocena projektów zgłoszonych do Konkursu dokonywana jest z wykorzystaniem uznanego na świecie modelu Project Excellence. To sprawdzone narzędzie umożliwia kompleksową ewaluację zarówno samego procesu zarządzania danym projektem, jak i jego szeroko rozumianych rezultatów.

Poza prestiżem najważniejszej obecnie nagrody branżowej oraz uznaniem polskiego i międzynarodowego środowiska profesjonalistów, aplikowanie do Konkursu niesie ze sobą następujące korzyści:

  • wsparcie od doświadczonych, zewnętrznych specjalistów w identyfikacji obszarów do dalszego doskonalenia (Raport z oceny),
  • cenne referencje potwierdzone przez największą polską organizację skupiającą specjalistów z dziedziny  zarządzania projektami – IPMA Polska,
  • szansa do zaprezentowania zespołu projektowego oraz do wymiany doświadczeń z innymi Finalistami podczas panelu Konferencji poświęconego Konkursowi PPEA,
  • możliwość wykorzystania logo Konkursu PPEA w dokumentach organizacji i innych publikacjach pozwala na zaprezentowanie projektu i Zespołu jako najbardziej skutecznych i rozpoznawalnych w  całym kraju.

Totalizator Sportowy jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych polskich spółek. Działa nieprzerwanie od ponad 63 lat. Spółka powstała by gromadzić środki, z których finansowano remonty i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Później do zadań Totalizatora Sportowego doszło też przekazywanie funduszy na szeroko rozumianą kulturę narodową. Dziś spółka jest jednym z najważniejszych filarów wspierających te dwie dziedziny życia społecznego.

Totalizator Sportowy dysponuje siecią ponad 17 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyprzedzać potrzeby rynku i wpływać na rozwój polskiej gospodarki.

Realizując monopol państwa, zgodnie z ustawą o grach hazardowych, spółka nie tylko dba o rozwój tradycyjnych produktów spod znaku LOTTO, między innymi poprzez uruchomienie ich sprzedaży online. W 2018 roku Totalizator Sportowy rozpoczął także działalność w zupełnie nowych obszarach biznesowych, takich jak salony gier na automatach poza kasynami gry czy kasyno internetowe.

Totalizator Sportowy jest członkiem najważniejszych międzynarodowych organizacji loteryjnych –  World Lottery Association oraz The European State Lotteries and Toto Association.

W swoich szeroko prowadzonych działaniach marketingowych i sprzedażowych LOTTO wykorzystuje liczne narzędzia promocji i zróżnicowane kanały komunikacyjne.

Dokonując wyboru konkretnej imprezy ze swoim udziałem, Totalizator Sportowy kieruje się przede wszystkim realizacją wyznaczonej Spółce przez ustawodawcę misji społecznej – wsparcia sportu i kultury oraz efektywnością kosztową świadczeń marketingowych. Poniżej zostały przedstawione wybrane projekty partnerskie z obszaru sportu i kultury, w których spółka z marką LOTTO uczestniczy lub uczestniczyła.

Partnerstwa w obszarze wspierania sportu:

  • LOTTO Ekstraklasa – związana z najwyższą klasą rozgrywek piłkarskich jako partner tytularny od sezonu 2016/2017. Dzięki związaniu się z najbardziej masową i medialną dyscypliną sportu marka LOTTO zwiększa zasięg swojego wizerunkowego oddziaływania oraz poszerza grupy docelowe produktów Lotto.
  • LOTTO Bydgostia – przez cały czas trwania współpracy, Klub Bydgostia jest niekwestionowanym liderem w wioślarstwie polskim, ponieważ od lat jest Drużynowym Mistrzem Polski, zostawiając daleko w tyle swoich rywali. Partnerstwo to jest konsekwentnym budowaniem wizerunku marki LOTTO jako wspierającej polski sport. Z RTW Bydgostia Totalizator Sportowy współpracuje od 1993 roku.
  • LOTTO Superliga Tenisa Stołowego –  Partner Tytularny od sezonu 2016/2017. Wspieranie Superligi to rozwój profesjonalnego współzawodnictwa w tenisie stołowym, profesjonalizacja rozgrywek na najwyższym szczeblu, promocja rozgrywek a w konsekwencji zwiększanie zainteresowania rozgrywkami wśród obecnych i potencjalnych kibiców tenisa stołowego. Budowanie dobrego wizerunku LOTTO

źródło:twitter.com/lotto_pl,totalizator.pl,ipma.pl

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024