Tańsze parkowanie z Katowicką Kartą Mieszkańca
Tysiące mieszkańców Katowic korzystają ze zniżek w 12 miejskich jednostkach oraz u ponad 100 partnerów prywatnych. Katowicka Karta Mieszkańca, którą posiada 97 tys. osób funkcjonuje już od ponad dwóch lat. Korzyści związane z posiadania KKM to nie tylko możliwość korzystania z wielu ulg i zniżek na obiekty sportowe, ofertę kulturalną i rozrywkową w Katowicach, ośrodki turystyczne i wypoczynkowe na terenie całego kraju czy też szeroki pakiet usług z wielu branż.
– Głównym celem Katowickiej Karty Mieszkańca jest premiowanie osób, które są zameldowane w Katowicach i odprowadzają podatki w naszym mieście. Dzięki tym pieniądzom budujemy m.in. nowe baseny, place zabaw, utrzymujemy zieleń czy też organizujemy szereg wydarzeń kulturalnych i sportowych. Katowicka Karta Mieszkańca umożliwia katowiczanom korzystanie ze zniżek na usługi instytucji kultury, sportu i rekreacji. Przykładowo w basenach miejskich dzięki KKM mieszkańcy naszego miasta płacą 8 zł za godzinę, a osoby spoza Katowic 20 zł. To najwyższa zniżka oferowana w ramach KKM, bo wynosząca 60% – mówi Marcin Krupa, prezydent Katowic.
Posiadacze Karty uprawnieni są również do 50-procentowej zniżki na korzystanie z parkingów w katowickiej strefie Kultury! Od kilku miesięcy na w/w parkingach pobierane są opłaty – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6.30 do 17.00 godzina postoju kosztuje tam 10 zł. Posiadacze Katowickiej Karty Mieszkańca mogą korzystać ze wspomnianych parkingów za połowę ceny, płacąc za godzinę parkowania w tym miejscu 5 złotych. Jest to zatem kolejny argument przemawiający za tym, by zaopatrzyć się w Katowicką Kartę Mieszkańca i korzystać z szerokiej gamy oferowanych benefitów!
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą programu Katowicka Karta Mieszkańca, a osoby nieposiadające Karty – do jej założenia i korzystania z proponowanych ulg. Szczegółowe warunki, jakie należy spełnić, by stać się jej posiadaczem oraz wykaz oferowanych zniżek i partnerów programu znajdują się na stronie internetowej: kkm.katowice.eu.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).