Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego, został oficjalnym partnerem federacji FAME. Współpraca obejmie galę FAME 28, która odbędzie się 22 listopada 2025 roku, a także kolejne wydarzenia federacji zaplanowane na przyszły rok. Bukmacher szykuje wiele atrakcji dla fanów mieszanych sztuk walki w wykonaniu znanych postaci.
Dla marki Superbet to kolejny krok w kierunku dalszego rozwoju oferty i odpowiedź na potrzeby graczy. W Superbet klient jest zawsze w centrum zainteresowania, firma cały czas poszukuje sposobów, by zapewniać użytkownikom coraz szerszy wybór oferty i jeszcze więcej emocji.
– Gracz jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Od dłuższego czasu otrzymywaliśmy od fanów FAME pytania o możliwość obstawiania ich ulubionych walk w naszej aplikacji. Ta współpraca to naturalny krok naprzód: sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom graczy i pozwolić im przeżywać sportowe emocje w miejscu, które znają i lubią. FAME przyciąga przed ekrany setki tysięcy widzów, a my chcemy, by mogli przeżywać te wydarzenia razem z nami – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
Superbet wprowadzi pełną ofertę zakładów na galę FAME 28, a także zadba o najwyższą jakość doświadczenia gracza – zarówno w wielokrotnie nagradzanej aplikacji mobilnej, jak i na stronie www.
– W centrum wszystkiego, co robimy, stoi doświadczenie klienta. Superbet to marka, którą gracze nie tylko w Polsce, ale też Brazylii, Belgii czy Rumunii cenią za przejrzystość, atrakcyjne kursy, najlepsze promocje i nowatorskie rozwiązania, takie jak Superprzewaga, Superbonus, Superboosty czy darmowe gry free-to-play. Wszystkie te promocje pozwalają graczom wygrywać więcej i częściej! Stawiamy na zabawę, emocje i najwyższe standardy, dlatego wiemy, że fani FAME szybko poczują, że są u siebie – dodaje Seweryniak.
Przedstawiciele federacji FAME również podkreślają wagę nowej współpracy:
– Biznes nieustannie się rozwija, a my wybieramy partnerów, którzy myślą o jakości tak samo jak my. Dlatego z satysfakcją rozpoczynamy współpracę, dzięki której kibice FAME doświadczą jeszcze większych emocji i zaangażowania nie tylko w oktagonie – mówi Krzysztof Rozpara, współwłaściciel federacji FAME.
Dzięki partnerstwu Superbet x FAME fani otrzymają dostęp do szerokiej gamy zakładów, oferty promocyjnej i analiz przygotowanych przez ekspertów. To kolejny krok w rozwoju oferty, która konsekwentnie łączy nowoczesne technologie z pasją do sportu i rozrywki.
Superbet od lat aktywnie wspiera polski sport w wielu dyscyplinach. Marka jest strategicznym partnerem między innymi Lecha Poznań, Jagiellonii Białystok, Górnika Zabrze, GKS Katowice, Arki Gdynia, Wisły Kraków oraz reprezentacji Polski w skokach narciarskich. Sponsoruje także turnieje Superbet Poland Darts Masters i Superbet Rapid & Blitz Poland w szachach, wspierając zarówno sport niszowy, jak i dyscypliny o globalnym prestiżu. Co warto podkreślić, marka Superbet od początku roku mocno stawia na budowanie rozpoznawalności u młodych dorosłych, angażując się między innymi w obecność podczas IEM oraz innych wydarzeń esportowych, jak również będąc sponsorem zasięgowych festiwali muzycznych.
FAME dołącza do szerokiego portfolio partnerstw, dzięki którym Superbet rozszerza swoją ofertę w świecie sportu – niezależnie od dyscypliny, poziomu czy formatu. W centrum zawsze pozostają gracze, ich emocje, pasja i społeczność. To też kolejny duży krok na drodze do zwiększenia rozpoznawalności marki Superbet w grupie wiekowej 18-24 lata.
Specjalna oferta SUPERBET dla naszych czytelników:
Darmowy freebet w wysokości 34 PLN – zarejestruj konto w Superbecie z kodem LEGBUK, dokonaj pierwszego depozytu (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera freebet 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie. Dodatkowo możesz otrzymać 20 zł za pobranie aplikacji: Co więcej, czeka na Ciebie freebet od pierwszej wpłaty 200 PLN a jeśli swój pierwszy tydzień zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Freebet Cashbacku do 3500 PLN
***
O SUPERBET
Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał blisko 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.
Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE za rok 2021, 2022, 2023 oraz 2024 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepsza Oferta Live, Najlepsza Oferta na Piłkę Nożną, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników.
Co sprawia, że gracze wybierają Superbet? Stałe oferty takie jak Superprzewaga czy Superbonus powodują, że graczom po prostu nie opłaca się grać gdzie indziej, a atrakcyjne nagrody w darmowych grach jak Supergame czy Superspin przyciągają do wspólnej zabawy również tych, którzy szukają innych sposobów na sportową rozrywkę. Gdy dodasz do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której możesz oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała.
Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Jest sponsorem strategicznym/głównym Lecha Poznań, Górnika Zabrze, wielosekcyjnego GKS-u Katowice, a także sponsorem I-ligowej Wisły Kraków oraz GKS-u Tychy. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz. Sponsoruje też turniej Superbet Poland Darts Masters.
SUPERBET POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Od 31 października do 11 listopada 2025 r. kierowcy korzystający z aplikacji ORLEN VITAY będą…
Pomimo spadku sprzedaży Tesli, to dwa modele tej marki otwierają zestawienie najpopularniejszych aut elektrycznych w…
Bezpieczeństwo na strzelnicy to absolutny priorytet, zwłaszcza w dużych miastach takich jak Kraków, gdzie z…
Superbet, jeden z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, został oficjalnym partnerem federacji FAME. Współpraca obejmie…
W dniach 1 i 2 listopada w Katowicach wprowadzone zostaną czasowe zmiany w organizacji ruchu…
Od 7 do 9 listopada 2025 roku Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach stanie się miejscem…