Silesion.PL

serwis informacyjny

Peszko w kosmosie. Superbet odleciał na księżyc… nowa kampania marketingowa

Superbet Oferta Powitalna Superprzewaga

.

Nowa kampania Superbet zabiera nas w nietypowe miejsce z punktu widzenia zakładów bukmacherskich, bo na księżyc. W spotach przygotowanych na kilka rynków z okazji startu kampanii Supermoon wzięli udział ambasadorowie marki. Start w telewizji oraz digitalu zaplanowano na początek lipca 2023 roku.

Supermoon – to kolejna globalna kampania Superbet, realizowana razem z agencją reklamową Tenth Man z Irlandii. Kampania Supermoon to nowa odsłona globalnej kampanii brandowej w ramach konceptu reklamowego GO SUPER. Swoją premierę ma właśnie na kilku rynkach w Europie, ale jest również przygotowana do adaptacji w kolejnych krajach, w których Superbet będzie w niedługim czasie rozpoczynał swoje działanie. Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii kierowanej na rynek polski, w spotach zobaczymy dobrze znane twarze ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka, Sławomira Peszko i Tomasza Smokowskiego.

title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen>

W naszej najnowszej kampanii postanowiliśmy odejść od standardowego lokowania komunikacji zakładów bukmacherskich poprzez prezentację boiska, zawodników, kibiców w pubie czy na kanapie przed TV. Plan akcji, przenosimy tym razem, na powierzchnię księżyca. Nie zabraknie naszego charakterystycznego, czerwonego dymu, szczypty humoru, charyzmy naszych ambasadorów i sportowych smaczków. Te nieoczywiste, odważne kadry mają zwiększyć zainteresowanie odbiorców i rozpoznawalność naszej kampanii, na którą składają się spoty poświęcone komunikacji brandowej oraz części produktowej. W tym przypadku skupiliśmy się na Superprzewadze, dzięki której rozliczamy kupony jako wygrane przy 2 golach przewagi danej drużyny. Jest to opcja, z której gracze mieli ostatnio między innymi okazję skorzystać w trakcie meczu Polska – Mołdawia. Dzięki Superprzewadze przy wyniku 2:3, rozliczyliśmy kupony postawione na Reprezentację Polski jako wygrane. – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektor marketingu Superbet.

title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen>

Kampania powstała przy współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Antidote z Londynu. Reżyserem spotów był Chris Balmond, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada agencja Freefolk London – Jason Watts. Nowa kampania będzie realizowana w TV, digitalu oraz OOH. Zaplanowane są także niestandardowe aktywacje brandowe, które dadzą szansę na dodatkową percepcję marki Superbet.

O SUPERBET

Grupa Superbet to dynamicznie rosnący, globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line. Jest 11. najwyżej notowaną firmą gier on-line na świecie i jednym z największych graczy w Europie. Grupa działa na blisko 30 rynkach i zatrudnia ponad 3,5 tysiąca pracowników na całym świecie. Udziałowcem Grupy jest największy na świecie fundusz private equity – amerykański Blackstone. Superbet inwestuje w innowacyjne oraz autorskie rozwiązania technologiczne. Superbet rozwija się organicznie oraz poprzez akwizycje, zarówno w Europie Zachodniej, jak i w regionie CEE. Grupa na świecie działa pod markami Superbet, Napoleon i Lucky Days. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w oparciu o zezwolenie Min. Finansów RP w aplikacji mobilnej na systemy iOS, Android oraz na stronie superbet.pl. Firma jest zdobywcą nagród w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021 i 2022 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników. Superbet otrzymał również wyróżnienie jako Najlepszy operator zakładów sportowych w regionie CEE 2022 podczas Central and Eastern European Gaming Awards i nagrodę w kategorii Najlepszy Bukmacher Roku podczas Better Collective “Polskie Nagrody Bukmacherskie” 2022. Został też wyróżniony w 2022 roku przez United Nations Global Compact za podejmowanie działań na rzecz przeciwdziałania korupcji i szarej strefie.

Specjalna oferta SUPERBET dla naszych czytelników:

Sprawdz Oferte

Darmowy zakład w wysokości 34 PLN – zarejestruj konto Superbecie z kodem LEGBUK , wpłacić pierwszy depozyt (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie. Co więcej, czeka na Ciebie bonus od pierwszej wpłaty 200 PLN a jeśli swój pierwszy tydzień zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Cashbacku do 3500 PLN

SUPERBET POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA

Superbet zakłady bukmacherskie Sp. z o.o., z siedzibą: ul. 73 Pułku Piechoty 7A, 40-496 Katowice, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000666114, Regon: 366704393, NIP: 9542775133, Decyzja nr. PS4.6831.5.2019 wydana w dniu 18.10.2019r.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024