Sprzedaż białych trampków Vans wzrosła o 7800% dzięki serialowi „Squid Game”
Po światowym sukcesie serialu “Dom z papieru” (Money Heist) , południowokoreański serial The Squid Game stał się najchętniej oglądanym na platformie w 90 krajach. Podobnie jak w przypadku czerwonego kombinezonu i maski Salvadora Dalí, zielony dres i białe Vansy noszone przez bohaterów „Gry w kalmary” stały się najczęściej wybieranym kostiumem tegorocznego Halloween.
Według magazynu Variety , który zbiera dane ze sklepu z butami Sole Supplier, sprzedaż białych trampków Vansów wzrosła o 7800% od czasu premiery serialu Netflix w połowie września. Lyst, wyspecjalizowana firma zajmująca się technologią modową, dodaje, że białe wsuwane trampki są na ogół o 97% bardziej poszukiwane w Internecie.
Ale podczas gdy wielu fanów próbuje odtworzyć mundury 456 zawodników, którzy rywalizują w grach, inni wolą przebierać się za „złych”. Według statystyk Google Trends, czerwone kombinezony i maski strażników, również odnotowały znaczny wzrost wyszukiwań.
Południowokoreański serial „Squid Game”, który zadebiutował w serwisie Netflix 17 września, stał się po miesiącu najpopularniejszym serialem Netflix w historii. Serial obejrzało 111 milionów użytkowników Netflix w ciągu pierwszych 28 dni, pokonując brytyjski program Bridgerton, który obejrzało 82 miliony użytkowników.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).