Silesion.PL

serwis informacyjny

Sponsor odpicuje tatuaże kibiców Lecha Poznań za darmo, bramkarz wybierze szczęśliwców!

Takiej akcji jeszcze nie było! Superbet – sponsor strategiczny Lecha Poznań, Klub oraz Stowarzyszenie Kibiców „Kolejorz” zupełnie za darmo „naprawią” – we współpracy ze Studiem OneLuck – tatuaże, których posiadacze marzą o zmianie. Akcja skierowana jest do sympatyków Kolejorza. – Niektóre wzory z czasem blakną dosłownie i w przenośni. Wspólnie damy im w prezencie świątecznym nowy blask – uśmiecha się CEO Superbet Polska, Łukasz Seweryniak.

Czołowym ambasadorem projektu będzie bramkarz Lecha Filip Bednarek. Sam jest dumnym posiadaczem efektownych tatuaży i pasjonatem tej sztuki. Golkiper dołączy do jury, które wybierze pięć najciekawszych historii związanych z tatuażami, których posiadacze marzą o ich odpicowaniu.

Kibic wybiera swój klub na całe życie, tutaj nie ma mowy o tym, żeby ta miłość wyblakła albo żeby potrzebował zmiany. Ale przecież z tatuażem wcale nie musi być tak samo! Dlatego wspólnie ze stowarzyszeniem Kibiców Kolejorz oraz z Superbetem przeprowadzimy specjalną akcję, a przemiany bohaterów będzie można śledzić w mediach społecznościowych. Zaskoczcie mnie i przekonajcie, że to właśnie Was powinniśmy wybrać – mówi Filip Bednarek.

Oczywiście sama pasja do tatuaży i chęć zaangażowania się w projekt to za mało, dlatego całą akcję przeprowadzą profesjonaliści ze Studia OneLuck. Artysta Patryk Miklaszewski, który poprowadzi cały proces, będzie również członkiem kapituły wybierającej piątkę szczęśliwców. Czteroosobowe jury uzupełnią: prezes Stowarzyszenia Kibiców Kolejorz Marcin Kawka oraz Dawid Pachura, wieloletni pracownik Lecha Poznań, którego wiedza na temat tatuaży oraz jakość posiadanych dzieł mogą zaskoczyć niejednego profesjonalistę.

Specjalna oferta SUPERBET dla naszych czytelników:

Darmowy zakład w wysokości 34 PLN – zarejestruj konto Superbecie z kodem LEGBUK , dokonaj pierwszego depozytu (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie. Co więcej, czeka na Ciebie bonus od pierwszej wpłaty 200 PLN a jeśli swój pierwszy tydzień zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Cashbacku do 3500 PLN

Uważasz, że historia twojego kibicowskiego tatuażu jest ciekawa? Marzysz, żeby jednak ten projekt zmienić na bliższy sercu, zupełnie nowy? Wyślij do nas maila na adres dziara@superbet.pl, przedstaw ciekawą opowieść i koniecznie dołącz zdjęcie dziary, która wymaga naszej interwencji. Resztą my się zajmiemy – opowiada Marcin Kawka. Wiadomości muszą być przesłane do 20.12.2013, po tym terminie kapituła zbierze się, aby wybrać zwycięzców. Cały proces odnawiania tatuaży będzie można śledzić w mediach społecznościowych Superbet oraz Kibice Lecha Poznań

Niesztampowe partnerstwo

Całą akcję koordynuje oraz sponsoruje Superbet, sponsor strategiczny Lecha Poznań i najbardziej dynamicznie rosnący bukmacher w Polsce. To z jego inicjatywy dziary kibiców Kolejorza nabiorą nowego blasku, a to tylko część niestandardowych działań aktywizujących tę jedną z największych umów sponsoringowych w historii polskich klubów piłkarskich.

Od początku współpracy, zresztą świetnie się układającej, z Lechem, stawiamy na wychodzenie z utartych schematów. Dla nas rzucenie swojego logotypu na koszulkę i wyświetlenie go na bandach to zdecydowanie za mało. Przede wszystkim chcemy być blisko kibiców, budować z nimi wspólnotę i dawać im dodatkową wartość poza samym faktem, że wspieramy ich ukochany Klub w walce o najwyższe cele. Startujemy z nowym projektem, w ramach którego wspólnie z klubem i kibicami odnowimy na skórze fanów wymagające tego tatuaże, ale podskórnie wszyscy czujemy, że przed nami w najbliższych latach wiele wspólnych, niesamowitych akcji, o których będzie się mówiło. Nasze partnerstwo ma przede wszystkim dawać radość – zapowiada Łukasz Seweryniak.

Współpraca Lecha z Superbetem rozpoczęła się w lipcu tego roku. Jednym z jej fundamentów jest akcja #RAZEM, w ramach której do klubowej akademii wracają środki wpłacane przez kibiców Lecha zakładających konta w Superbet z kodem RAZEM. Między innymi z tej puli pieniędzy niedawno powstała nowa hala pneumatyczna przy Bułgarskiej, a władze klubu i akademii już planują kolejne projekty. Warto również wspomnieć o planowanych wspólnie obchodach rocznicy Powstania Wielkopolskiego. – O tym już wkrótce opowiemy więcej, na najbliższym meczu domowym dużo się będzie działo. Wspólnie z Lechem z optymizmem patrzymy w przyszłość, ale mając przy tym ogromny szacunek do historii, w tym dumnej historii Wielkopolski – podkreśla CEO Superbet.


Szczegóły akcji ODPICUJEMY TWOJĄ DZIARĘ znajdziesz tutaj: https://lp.superbet.pl/dziara

***
O SUPERBET

Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Jest 11. najwyżej notowaną firmą gier on-line na świecie i jedną z największych w Europie. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec III kwartału 2023 roku Superbet miał blisko 19% udziału w polskim rynku bukmacherskim i był trzecim największym bukmacherem w kraju.

Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021 i 2022 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników. Superbet otrzymał również wyróżnienie jako Najlepszy operator zakładów sportowych w regionie CEE 2022 podczas Central and Eastern European Gaming Awards i nagrodę w kategorii Najlepszy Bukmacher Roku podczas Better Collective “Polskie Nagrody Bukmacherskie” 2022. Został też wyróżniony w 2022 roku przez United Nations Global Compact za podejmowanie działań na rzecz przeciwdziałania korupcji i szarej strefie. Superbet od 1 lipca 2023 roku został sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz jego Akademii. To jedna z największych umów partnerskich w polskiej piłce klubowej i pierwsza w takiej formule. W Ekstraklasie sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach GKS Tychy i Stomil Olsztyn.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024