Sezon na kosza trwa cały rok. Koszykówka wirtualna od Playtech
- Polska koszykówka po okresie załamania znów odnosi sukcesy i zyskuje na popularności: dogrywkę dramatycznego wrześniowego meczu z Hiszpanią obejrzało 1 mln osób.
- Polską Ligę Koszykówki na samych trybunach w każdym sezonie ogląda łącznie 0,5 mln widzów.
- Teraz emocje znane z boisk można przeżywać niezależnie od czasu i miejsca dzięki sportom wirtualnym.
Triumfalny powrót koszykówki
Polska reprezentacja wystąpiła we wrześniu w finałach koszykarskich mistrzostw świata po raz pierwszy od 1967 r. Polacy zajęli 8. miejsce, zapewniające możliwość walki o finały nadchodzących Igrzysk Olimpijskich w Tokio, a wierćfinałowy mecz z Hiszpanią oglądało przed telewizorami milion widzów. Sukcesy kadry rozbudziły falę emocji w całym kraju: ludzie znów wyszli na orliki grać w kosza, a miasta tworzą zaimprowizowane boiska do koszykówki, jak np. przed stadionem piłkarskim Śląska Wrocław.
Przywołuje to nastroje z lat 90., kiedy koszykówka królowała na podwórkach, każdy starał się naśladować swoich bohaterów z NBA, a polska kadra natomiast walczyła wtedy w finałach Mistrzostw Europy.
Nie trzeba czekać
Teraz emocje, które towarzyszą rozgrywkom koszykówki, nie muszą kończyć się z przerwą w rozgrywkach, ale mogą towarzyszyć fanom cały rok. Dzięki sportom wirtualnym dostępnym całą dobę miłośnicy sportu mają stały dostęp do sportowych wrażeń. Współpraca firmy Playtech z najlepszymi ekspertami studia Warner Bros. i wykorzystanie techniki znanej z produkcji takich filmów, jak „Avatar” czy „Jurassic Park”, pozwoliła przenieść na ekrany telefonów i komputerów pełną gamę emocji. Dzięki zainwestowaniu milionów funtów w technologię motion capture oraz animację twarzy, wirtualni zawodnicy w żaden sposób nie odstają od tych prawdziwych – podobnie jak same mecze.
– Dzięki sportom wirtualnym kibice nie muszą czekać na kolejny mecz czy kolejkę ligową, by móc emocjonować się rywalizacją zawodników i widokiem piłki przelatującej przez kosz. Jedyne w swojej klasie, wyjątkowo autentyczne, maksymalnie 15-minutowe spotkania pokazują to, co kibice uwielbiają w tradycyjnych meczach: 100 proc. intensywnej akcji w maksymalnie realistycznym otoczeniu – mówi Tomasz Mogiła, Country Manager firmy Playtech, dostawcy najbardziej zaawansowanych technologicznie sportów wirtualnych.
Co ważne, sporty wirtualne pozwalają graczom doświadczyć wrażeń nie tylko w koszykówce. Miłośnicy wirtualnej rywalizacji o wygrane pieniężne, mogą teraz spróbować swoich sił i szczęścia w takich dyscyplinach jak piłka nożna, koszykówka, tenis, żużel, kolarstwo, a także wyścigi koni i chartów. Najwyższy realizm koszykówki i innych sportów zapewniany przez Playtech jest obecnie dostępny wyłącznie u operatora BETFAN.
________________________________
O Playtech
Playtech jest wiodącą w branży gier hazardowych firmą technologiczną założoną w 1999 roku, notowaną na giełdzie w Londynie. Dostarcza rozwiązania hazardowe klasy intelligence-driven, oprogramowanie rozrywkowe, usługi, gry oraz platformę technologiczną pośród najbardziej popularnych produktów branżowych, w tym kasyno, kasyno na żywo, zakłady wzajemne, sporty wirtualne, bingo i poker. Jest pionierem technologii omni-channel dzięki zintegrowanej platformie Playtech ONE. Playtech ONE dostarcza oparte na danych doświadczenie marketingowe, rozwiązanie single
-wallet, CRM i narzędzia do odpowiedzialnej gry niezależnie od platformy, we wszystkich swoich produktowych, zarówna digital, jak i retail.
Firma Playtech współpracuje z wiodącymi firmami na regulowanych i nowo regulowanych rynkach oraz inwestuje
w wiodące marki w celu dostarczania technologii gier hazardowych opartych na danych w całym łańcuchu retail oraz online
i internetowych. Playtech dostarcza swoją technologię w oparciu o model B2B wiodącym w branży operatorom retail oraz online, naziemnym kasynom i podmiotom wspieranym przez rząd, takim jak loterie. Od grudnia 2018 roku w Polsce współpracuje z Totalizatorem Sportowym. Dzięki tej współpracy powstało Total Casino – pierwsze, legalne kasyno online, które nieustannie jest rozwijane.
Playtech zatrudnia łącznie około 5800 pracowników w 17 krajach i ma siedzibę na wyspie Man.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).