Red Bull Juniorskie Asy nowym programem wspierającym juniorów PGE Ekstraligi
Red Bull został oficjalnym partnerem rozgrywek PGE Ekstraligi w sezonach 2023 – 2025. Główną inicjatywą nowego partnera ligi jest stworzenie programu Red Bull Juniorskie Asy, którego celem jest wspieranie młodych polskich zawodników startujących w najlepszej żużlowej lidze świata. Ambasadorem inicjatywy jest Maciej Janowski – indywidualny mistrz świata juniorów z 2011 r., wielokrotny mistrz Polski, brązowy medalista mistrzostw świata w sezonie 2022.
Celem programu Red Bull Juniorskie Asy jest udzielenie wsparcia sprzętowego oraz inwestycja w rozwój sportowy juniorów, którzy rywalizują w PGE Ekstralidze. Przez cały sezon młodzi żużlowcy będą zbierać punkty na podstawie zajmowanych miejsc w każdym drugim biegu meczu (w drugim biegu rywalizują wyłącznie juniorzy). Głównymi nagrodami w programie Red Bull Juniorskie Asy będą vouchery na zakup silnika do motocykla żużlowego, konsultacje z tunerem i pięciodniowy pobyt w centrum treningowym Red Bull Athlete Performance Center w austriackim Thalgau, gdzie badania przechodzili czołowi sportowcy świata – między innymi Max Verstappen (F1), Lindsey Vonn (narciarstwo alpejskie), Marc Marquez (Moto GP) i wielu innych. Niedawno miejsce to odwiedził także żużlowiec BETARD Sparty Wrocław, Maciej Janowski
– Jestem pewien, że zwycięzca programu Red Bull Juniorskie Asy będzie zachwycony. Red Bull Athlete Performance Center to medyczne centrum przygotowań, w którym najlepsi zawodnicy z całego świata testują swoje organizmy. Tam nie ma żartów, specjalistom nie umknie najdrobniejszy szczegół, nie da się tam nikogo oszukać. To absolutny top i niezastąpiona skarbnica wiedzy o swoim własnym organizmie – mówi Maciej Janowski.
Dodatkowo, podczas każdego ze spotkań w sezonie, widzowie poprzez aplikację PGE Ekstraligi będą mogli głosować na najlepszego juniora danego meczu. Do osób, które najszybciej zagłosują i wypełnią formularz, zostaną wysłane puszki Red Bulla. Suma wszystkich głosów z całego sezonu wyłoni zwycięzcę, który również zostanie zaproszony do Red Bull Athlete Performance Center.
– Współpraca z globalną marką, którą jest Red Bull, to dla nas nobilitacja – mówi Wojciech Stępniewski, Prezes Ekstraligi Żużlowej. – Wpisuje się to w strategię marketingową Ekstraliga 3.0, ponieważ stawiamy na szkolenie i rozwój młodych zawodników, co przekłada się na obecność polskich juniorów w składach drużyn PGE Ekstraligi, rozgrywki U24 Ekstraligi z ich udziałem, a także całą piramidę szkoleniową obejmującą treningi i szkolenie oraz starty w zawodach miniżużlowych, 250 cc, jak również 500 cc. Uważamy, że tego typu partner jest też wielką szansą dla młodych zawodników.
Partnerstwo PGE Ekstraligi i Red Bulla obejmować będzie również obecność marki w grafice telewizyjnej podczas meczów, świadczenia marketingowe, a także produkcję dodatkowych treści, które będą dostępne w kanałach social media PGE Ekstraligi oraz w kanałach Red Bulla, między innymi na stronie www.redbull.pl/asy.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).