Silesion.PL

serwis informacyjny

ORLEN i Bartosz Zmarzlik pokazują jak skutecznie łączyć biznes ze sportem

Bartosz Zmarzlik, trzykrotny indywidualny Mistrza Świata na żużlu, przejechał miniony sezon na nowym produkcie Grupy ORLEN – oleju PLATINUM RIDER SPEEDWAY. Wypracowana wspólnie z zawodnikiem ORLEN Team unikalna formuła oleju, która wspiera pracę silnika w ekstremalnych warunkach, pomogła Bartkowi w zwycięskiej walce o najwyższe tytuły.

Bartosz Zmarzlik oraz Prezes Zarządu PKN ORLEN, Daniel Obajtek spotkali się na konferencji prasowej w Warszawie, aby przedstawić synergie wynikające z umiejętnego łączenia biznesu i sportu na przykładzie nowego produktu ORLEN Oil.

W pełni wykorzystujemy potencjał płynący ze sponsoringu sportu, nie tylko poprzez zwiększanie rozpoznawalności marki ORLEN, ale też rozwój biznesu. Bartosz Zmarzlik jest tutaj świetnym przykładem – nie tylko gwarantuje globalną promocję naszych produktów osiągając sportowe sukcesy, ale dzieli się też mistrzowską wiedzą i doświadczeniem w kwestiach technologicznych. Dzięki współpracy z Bartkiem dołożyliśmy nowy, unikatowy w skali globalnej, produkt do szerokiej oferty Grupy ORLEN – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Zawodnik ORLEN Team zdominował zmagania w tegorocznym cyklu FIM Speedway Grand Prix.  Bartosz Zmarzlik podczas swojej drogi po trzecie mistrzostwo świata w karierze wygrał trzy rundy FIM Speedway Grand Prix i w sumie aż 7-krotnie stawał na podium. Żużlowiec ma za sobą świetny sezon, podczas którego na torach w Polsce, jak i w całej Europie udowodnił swoje umiejętności i przygotowanie.  

Przed sezonem byłem stawiany w roli faworyta do tytułu, a to zawsze wielkie wyzwanie dla sportowca. Droga do tego triumfu była trudna, dlatego zwycięstwo smakuje wyjątkowo. Dziękuję zarówno PKN ORLEN, jaki i ORLEN OIL za wsparcie w trakcie całego sezonu. Wspólnie rozwijamy się na wielu płaszczyznach, nie tylko sportowej, ale też technologicznej. Nowy produkt, który wspólnie wypracowaliśmy ułatwił mi drogę do mistrzostwa świata. To już trzeci taki tytuł, ale zapewniam, że to jeszcze nie jest moje ostatnie słowo. Chcę się cały czas rozwijać. Wierzę, że razem osiągniemy jeszcze wiele sukcesów – mówi Bartosz Zmarzlik.

Współpraca Bartosza Zmarzlika z największym sponsorem polskiego sportu nie ogranicza się wyłącznie do działań na polu promocyjnym i marketingowym. Zaangażowanie żużlowca było niezwykle ważne podczas tworzenia i udoskonalania nowego produktu – oleju PLATINUM RIDER SPEEDWAY, czyli oleju stworzonego specjalnie do silników motocykli żużlowych. To pierwszy tego typu produkt w ofercie koncernu, który jako pierwszy w sportowych realiach sprawdził mistrz świata na żużlu. Nowy olej dostępny będzie m.in. na stacjach ORLEN już na wiosnę 2023 r.

Spółka ORLEN OIL podjęła słuszną decyzję, uruchomiając produkcję specjalnego oleju do motocykli żużlowych. Nasi eksperci pracowali nad tym produktem w laboratoriach od wielu miesięcy, wykorzystując cały swój potencjał technologiczny oraz wiedzę. Dziś wiemy, że był to strzał w dziesiątkę i w tym roku możemy wspólnie świętować zdobyty przez Polaka tytuł – mówi Janusz Fudała, Prezes Zarządu ORLEN OIL.

Nowy produkt PLATINUM RIDER SPEEDWAY to syntetyczny olej opracowany specjalnie dla silników wyczynowych. Przeznaczony jest do smarowania i ochrony wysoko obciążonych sportowych silników czterosuwowych, w tym przede wszystkim motocykli żużlowych. Dzięki unikalnej formule HTS (High Temperature Stability) olej ten umożliwia maksymalne wykorzystanie mocy silnika przy zachowaniu idealnych właściwości wytrzymałościowych filmu smarnego. Olej zapewnia optymalną ochronę wszystkich elementów silnika w warunkach dużych obciążeń, ekstremalnych prędkości obrotowych i wysokich temperatur, jakie występują podczas wyścigów żużlowych, co potwierdzili eksperci z ORLEN OIL oraz tuner żużlowca, który osobiście dokonał oględzin silnika i jego wnętrza bezpośrednio po wykonanych testach torowych

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x