Rankomat.pl nowym partnerem Kanału Sportowego. “Liczby dadzą kibicom wartość”
Multiporównywarka rankomat.pl to nowy partner największego kanału dotyczącego sportu na polskim YouTube. Wielomilionowa społeczność Kanału Sportowego skorzysta na atrakcjach przygotowanych przez markę. – Nigdy nie chcemy być pustym logotypem na ekranie, tylko dawać fanom wartość. Tak będzie też tym razem – podkreśla Dawid Pożoga, CMO w rankomat.pl.
Współpraca, skupiona wokół dwóch programów: „Meczu Dnia” oraz „Hejtparków” pomeczowych, ruszyła z początkiem września. Rankomat.pl jest partnerem ocen pomeczowych, statystyk i porównań piłkarzy. Od lat liczby stają się coraz ważniejsze w sporcie, a odpowiednie korzystanie z nich pozwala lepiej zrozumieć wydarzenia boiskowe. Eksperci, doświadczeni dzięki pracy dla multiporównywarki i korzystający z jej mocy, będą wspierać dziennikarzy Kanału Sportowego przy opracowywaniu liczb atrakcyjnych dla fanów. Współpraca nie jest przypadkowa. Rankomat.pl i Kanał Sportowy mają zbliżoną, męską grupę docelową, a przedstawiciele marki partnerskiej nie ukrywają, że ich użytkownicy w dużej mierze są fanami KS, którzy regularnie śledzą to medium i cenią jego dziennikarzy.
– Rankomat.pl chce towarzyszyć w życiowych wyborach, ale też codziennej rozrywce. Kluczem współpracy nie jest po prostu branding, tylko szukanie sposobu na dostarczenie widzom i użytkownikom realnej wartości. Już teraz wspieramy KS w poszukiwaniu ciekawostek bazujących na świecie liczb i porównań, ale to dopiero początek szerokich działań. Przygotujemy dla widzów Kanału Sportowego specjalne oferty w naszym ekosystemie, a w bliskiej przyszłości zamierzamy wspólnie z Kanałem Sportowym zorganizować konkurs dla kibiców reprezentacji Polski oraz zabawę, która będzie ich dodatkowo animować w trakcie mundialu. Wspólnie połączymy racjonalną analizę ze sportowymi emocjami – mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer w rankomat.pl.
– Światy sportu i liczb naturalnie się łączą. Dzisiejsze rozmowy o sporcie to często nie tylko dyskusje o własnych odczuciach, ale też pogłębione analizy oparte na danych. Zarówno media, jak i trenerzy czy managerowie w dzisiejszych czasach dostali do ręki potężną broń, która pomaga w lepszym zrozumieniu świata sportu. Tą bronią są właśnie liczby. Cieszymy się bardzo, że w tym zakresie wesprze nas lider rynku w swoim segmencie. To dla nas kolejny powód do dumy, że uznane marki widzą wartość we współpracy z Kanałem Sportowym – podkreśla prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki.
Rankomat.pl to lider na rynku porównywarek. Jako jedyna multiporównywarka pozwala na zestawienie ze sobą szerokiej gamy ofert ubezpieczeniowych samochodu, domu, mieszkania, podróży oraz ubezpieczeń na życie, a nawet ofert telekomunikacyjnych czy ofert finansowych jak kredyty, konta osobiste, pożyczki, a także fotowoltaiki. Za jego pośrednictwem Polacy kupili już ponad 2 miliony polis.
Kanał Sportowy, który może się pochwalić blisko 900 tysiącami subskrybentów na YouTube, to sportowy lider w digitalu. Kanał, założony przez gwiazdy dziennikarstwa sportowego: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego, błyskawicznie się rozwija, udanie rywalizując o uwagę widzów z tradycyjnymi telewizjami.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).