Prognoza rozgrywek kobiecej piłki nożnej UEFA Women’s Euro 2022
Firma Nielsen Gracenote prezentuje prognozę rozgrywek kobiecych drużyn podczas UEFA Women’s Euro 2022.
- Anglia, Francja i Niemcy przeszły do fazy pucharowej jako zwycięzcy grup.
- Najprawdopodobniej 5 drużyn, które do nich dołączą to Szwecja, Holandia, Hiszpania, Norwegia i Włochy.
- Szansa Włoch na awans do fazy pucharowej spadła z 52% przed turniejem do 41% obecnie.
- Włochy muszą w poniedziałek wygrać z Belgią, aby mieć szansę na awans, ale muszą też liczyć na to, że Islandia nie pokona Francji. Islandia ma 30% szans na przejście do fazy pucharowej z grupy D, a Belgia – 29%.
- Anglia umocniła swóją propozycję jako faworyta do wygrania turnieju, zakwalifikowała się do fazy pucharowej jako zwycięzca grupy i unikała Niemiec w ćwierćfinale. Szansa Anglii na wygranie Euro 2022 wzrosła z 21% do 24%.
- Szwecja, Niemcy i Francja mają około 18% szans na zwycięstwo w konkursie, więc jest 78% szans, że zwycięzcy będą pochodzić z Anglii, Szwecji, Niemiec lub Francji.
- Anglia przeciwko Niemcom i Anglia przeciwko Francji to najbardziej prawdopodobne finały Euro 2022, każdy z ponad 15% szansą na wygranie.
O marce Gracenote
Gracenote to filar firmy Nielsen specjalizujący się w rozwiązaniach w zakresie treści, w tym metadanych branży rozrywkowej, identyfikatorach treści i innych produktach, oferowanych wiodącym twórcom, dystrybutorom i platformom na świecie. Technologia Gracenote pozwala na zaawansowaną nawigację między treściami i możliwości odkrywania, zapewniając konsumentom łatwy dostęp do muzyki, programów telewizyjnych, filmów i sportów, które uwielbiają. Ponadto oferuje skuteczne narzędzia do analizy treści, ułatwiając klientom podejmowanie kompleksowych decyzji biznesowych.
O firmie Nielsen
Firma Nielsen kształtuje media i treści na całym świecie jako globalny lider pomiarów, danych i analityki w zakresie zachowań odbiorców. Dzięki naszemu zrozumieniu ludzi i ich zachowań we wszystkich kanałach i na wszystkich platformach wręczamy naszym klientom potężne narzędzie: niezależne i dające się wykorzystać w praktyce informacje, które pozwolą im łączyć się i wchodzić w interakcje z ich odbiorcami — teraz i w przyszłości.
Jako firma z listy S&P 500 Nielsen (NYSE: NLSN) działa w ponad 55 krajach. Dowiedz się więcej, wchodząc w witrynę www.nielsen.com lub na stronę www.nielsen.com/investors, oraz połącz się z nami w mediach społecznościowych.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).