Premiera nowego kompletu meczowego Legii Warszawa
Legia Warszawa prezentuje nowy trzeci komplet meczowy, w którym piłkarze stołecznego klubu po raz pierwszy zagrają w meczu przeciwko SSC Napoli. Premiera koszulki i start jej sprzedaży w dniu prestiżowego meczu fazy grupowej Ligi Europy UEFA to kolejny element kampanii „We are back”.
Już w czwartek, 4 listopada o godz.11.00 zarówno w sklepie stacjonarnym przy Łazienkowskiej 3, jak i w sklepie online (sklep.legia.com) będzie miała miejsce premiera nowego, trzeciego kompletu meczowego Legii Warszawa na sezon 2021/22. Bazując na proekologicznych rozwiązaniach, koszulka meczowa stołecznego klubu została w całości wykonana z materiałów z recyklingu.
Premiera nowych strojów podczas prestiżowego meczu fazy grupowej UEFA Europa League przeciwko z SSC Napoli to kolejny element europejskiej kampanii „We Are Back” skierowanej do szerokiego grona odbiorców w Polsce i za granicą z przesłaniem, że Legia Warszawa jako ambasador polskiego futbolu wróciła do grona uczestników europejskich pucharów i ponownie mierzy się z klasowymi zespołami oraz gwiazdami światowego formatu. Przy okazji dotychczasowym meczów, klub zaprezentował m.in. legijne billboardy przy głównych arteriach komunikacyjnych i biznesowych Moskwy, wyjątkową oprawę dnia meczowego na ulicach Warszawy, autorski spot video czy dedykowany mural w centrum miasta.
Nowa koszulka meczowa w czarno-biało-zielonych barwach jest dostępna dla kibiców w wersji podstawowej w cenie 299 złotych oraz w wersji europejskiej z dodatkowymi elementami (m.in. badge UEFA EUROPA LEGUE) w cenie 349 złotych. Trykot trafił do sprzedaży w limitowanej liczbie.
Głównymi bohaterami promującymi trzeci komplet meczowy są Mateusz Wieteska i Bartosz Slisz.
***
Już od 2012 r. adidas opracowuje i wprowadza innowacje w celu zmniejszenia swojego całkowitego śladu węglowego. Krokiem w stronę spełnienia tego celu jest deklaracja, aby do 2024 w produktach adidas używać tylko i wyłącznie poliestru pochodzącego z recyklingu. Właśnie z takiego materiału powstała najnowsza koszulka Legii. Już niedługo każdy produkt adidas będzie pochodził z materiałów z recyklingu, będzie nadawał się do ponownego przetworzenia lub będzie mógł wrócić do natury, tak by do 2030 roku marka adidas mogła zmniejszyć swój ślad węglowy o 30%, a w 2050 osiągnęła neutralność klimatyczną.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).