Paliwo lotnicze online
Warter Aviation uruchomił nowoczesny sklep internetowy, który umożliwia zakup paliwa lotniczego on-line z odbiorem i tankowaniem na jednej z 10 lotniczych stacji paliw, które Spółka prowadzi w Polsce. Sklep internetowy umożliwia zakup paliw lotniczych w systemie 24/7 bez konieczności posiadania karty paliwowej WARTER Aviation. To jedno z pierwszych takich rozwiązań na świecie i jedyne działające w naszym kraju.
– To proste, intuicyjne rozwiązanie. Po zalogowaniu się do naszego sklepu internetowego (www.sklep.warteraviation.com) wybieramy lotnisko, na którym chcemy zakupić paliwo, następnie rodzaj i ilość paliwa, a także ustalamy dzień odbioru. Wcześniej też określamy czy chcemy otrzymać fakturę czy paragon. Następnie za pomocą aplikacji Przelewy24 płacimy za paliwo. Możemy również zapłacić blikiem czy tradycyjnym przelewem – wyjaśnia Jacek Wensławowski (Koordynator ds. technicznych Warter Aviation)
W kolejnym kroku Warter umożliwi równie z płacenie za paliwo kartami Visa i Master Card. – Niezależnie od wybranej opcji płatności, cała operacja z zarejestrowaniem się trwa do kilku minut – zapewnia J. Wensławowski. – Po opłaceniu otrzymujemy instrukcję z kodem i po wprowadzeniu go do tankomatu klient otrzyma dokładnie taką ilość paliwa jaką zakupił – dodaje.
Jak zapewniają w Warter Aviation, wprowadzenie sklepu online i w pełni zautomatyzowanego systemu zakupu paliw zarówno poprawia planowanie lotu, jak i zwiększa dostępność paliw lotniczych w kraju. Ten system zakupu skierowany jest przede wszystkim, do tych spośród pilotów, którzy nie chcę zakładać karty paliwowej Warter. Spółka zakłada roczną sprzedaż paliwa na opisanych zasadach na dziesiątki tysięcy litrów.
Do Warter Fuels obok paliw lotniczych Warter Aviation i paliw rajdowych Warter Racing należy również marka czystych paliw alkilatowych Warter PRO. Ponadto spółka jest wyłącznym producentem i dystrybutorem paliw Gulf Race Fuels na świecie. Warter Fuels dostarcza swoje paliwa do odbiorców ze 120 krajów w tym Indii i Australii.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).