Otwarcie Starbucks w Forum Gliwice
Już niedługo miłośnicy kawy Starbucks będą mogli delektować się nią w Gliwicach. W najbliższy czwartek, 4 kwietnia, marka świętować będzie otwarcie pierwszego lokalu w tym mieście.
Kawiarnie Starbucks to idealne miejsce nie tylko dla smakoszy kawy i tych, którzy potrzebują orzeźwienia w przerwie między zakupami, ale także dla każdego, kto pragnie oderwać się od codziennego pośpiechu. Jest to też świetne miejsce na spotkanie z najbliższymi, które pozwala doświadczyć wyjątkowych, wspólnych chwil.
Najnowsza kawiarnia znanej sieci zostanie otwarta w Centrum Handlowym FORUM w Gliwicach, przy ulicy Lipowej 1. To właśnie tutaj miłośnicy kawy i nie tylko znajdą idealne miejsce do złapania oddechu przy filiżance ulubionego napoju oraz świeżych przekąskach.
– Bardzo cieszymy się, że już 4 kwietnia będziemy mogli świętować otwarcie pierwszego lokalu w Gliwicach. Jest to bardzo atrakcyjny punkt na mapie miasta, często odwiedzany przez naszych sympatyków – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – To dzięki naszej legendarnej obsłudze jesteśmy w stanie nieprzerwanie serwować naszym Gościom wyjątkowe doświadczenia smakowe, którym towarzyszy zapach najlepszej świeżo parzonej kawy. Pierwsza lokalizacja w mieście zapewni mieszkańcom Gliwic większą wygodę dostępu do naszej oferty. Teraz będą mogli częściej napić się swojego ulubionego napoju, skosztować naszych sezonowych propozycji i zrelaksować się pomiędzy codziennymi obowiązkami. Pragniemy, aby jak najwięcej osób mogło doświadczyć wyjątkowych chwil w Starbucks.
Nowo otwarta kawiarnia o powierzchni 234 m² (z czego ponad 200 m² stanowią sala dla Gości oraz patio) to 102 miejsca siedzące. Wystrój stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik oraz oczywiście zielono-białego logo rozpoznawalnego na całym świecie. Nowy lokal Starbucks będzie wyjątkowym miejscem, w którym Goście będą mogli nie tylko wypić jeden z kultowych napojów. W ofercie sieci znajdują się również smakowite przekąski, przygotowywane z prostych oraz wysokiej jakości składników. To świetne miejsce nie tylko na poranną lub popołudniową kawę, ale też słodki deser, świeżo wypiekane croissanty czy pyszne kanapki.
Dla wielu miłośników kawiarnie Starbucks to przestrzeń, gdzie mogą po prostu odpocząć, spędzić razem czas i naładować się pozytywną energią. Wizyta w Starbucks to gwarancja wyjątkowych doświadczeń smakowych, najwyższej jakości kawy i znakomitej obsługi. Każde zamówienie przygotowywane jest ręcznie przez Partnerów Starbucks.
W nowo otwartej kawiarni znajdziemy wszystkie dostępne w Polsce napoje z oferty Starbucks. Nie zabraknie też bogatego wyboru słodkich przekąsek do kawy czy tych wytrawnych na drugie śniadanie, również w wersjach wegańskich i wegetariańskich. Dostępna będzie też wyjątkowa i najnowsza oferta sezonowa. Ponadto w lokalu będzie można nabyć paczkowane kawy ziarniste, kubki ze stałej oferty, sezonowe kolekcje kubków termicznych oraz rozmaite gadżety związane z marką, takie jak akcesoria do alternatywnego parzenia kawy. Marka umożliwia również nieograniczoną personalizację każdego napoju – od stopnia palenia ziaren, mocy napoju, poprzez darmowe roślinne alternatywy mleka. No i to imię na kubeczku! Wszystko to, za co Goście kochają Starbucks, będzie czekało już 4 kwietnia w Gliwicach.
– Bardzo cieszymy się z faktu, że Starbucks dołącza do oferty CH FORUM. Otwarcie tej kawiarni to wyraz zaufania dla naszego Centrum, a także kolejny krok w kierunku spełniania oczekiwań naszych klientów i tworzenia wyjątkowego miejsca, gdzie można nie tylko robić zakupy, ale także odpocząć i cieszyć się chwilą przy dobrej kawie. Starbucks to marka o światowej renomie, której obecność w FORUM przyciągnie zarówno stałych klientów, jak i nowych miłośników doskonałego smaku świeżo parzonej kawy. Jesteśmy przekonani, że nowa kawiarnia szybko zyska sobie uznanie mieszkańców Gliwic i stanie się ulubionym miejscem spotkań i relaksu dla wielu osób – podkreśla Alicja Suchańska-Królica, menadżer ds. administracji i marketingu w CH FORUM.
O CENTRUM HANDLOWYM FORUM W GLIWICACH
FORUM: centrum handlowo-rozrywkowe o pow. handlowej 43.000 mkw., położone w ścisłym centrum
Gliwic. W 2017 roku obiekt przeszedł gruntowną modernizację części wspólnych i pasażu, pojawiły się także nowe ciągi komunikacyjne i rozwiązania funkcjonalne. Wśród około 120 najemców CH FORUM są renomowane marki modowe i z sektora„zdrowie i uroda”, w tym m.in.: C&A, Deichmann, Douglas, Half Price (Grupa CCC), H&M, KappAhl, New Yorker, Reserved, Rossmann, Sephora, SuperPharm. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: RTV Euro AGD, Pepco, Empik, Martes Sport, Smyk, TEDi, DUKA, Home&You. Część rozrywkowa CH FORUM to m.in. 13-ekranowe kino Cinema City – jedyny multipleks w Gliwicach, klub fitness Interfit Club, a także Bajkowy Labirynt – Centrum Rozrywki. W strefie restauracyjnej o oryginalnej architekturze i stylistyce, najemcy oferują dania różnych kuchni i stylów. Strefa jest przyjazna pupilom i ma wydzielone miejsce dla posiadaczy zwierząt. W centrum pod nazwą Biblioforum działa – jedna z nielicznych w Polsce – filia miejskiej biblioteki publicznej.
Właścicielem CH FORUM w Gliwicach jest DEKA Immobilien GmbH; zarządcą: MVGM, jedna z czołowych
w Europie firm w obszarze zarządzania nieruchomościami.
O STARBUCKS
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 r. w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na swoim zobowiązaniu i przyjętych wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarcza klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Więcej informacji na temat Starbucks Experience można znaleźć na stronach www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profilu Starbucks na portalu Facebook.
O AMREST
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 1600 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Niemczech i Chinach
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).