O medale w chodzie na 20 km na koronie PGE Narodowego
W wyjątkowym miejscu – na koronie stołecznego PGE Narodowego – powalczą w niedzielę najlepsi polscy chodziarze o medale mistrzostw kraju na dystansie 20 kilometrów. Zawody połączone będą z doskonale obsadzonym mityngiem Korzeniowski Warsaw Race Walking Cup.
Jak zapewnia prezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki Henryk Olszewski kibice, którzy przyjdą śledzić niedzielne zmagania zobaczą w akcji czołowych zawodników.
– Start w mistrzostwach Polski na PGE Narodowym zaplanowani nasi najlepsi zawodnicy. Wśród pań nie zabraknie Katarzyny Zdziebło, która przed rokiem przebojem wdarła się do światowej czołówki chodu sportowego zdobywając dwa srebrne medale mistrzostw świata oraz wicemistrzostwo Europy – podkreśla prezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki Henryk Olszewski. Polski Związek Lekkiej Atletyki wspiera, jako generalny sponsor, Polski Koncern Naftowy ORLEN.
Organizatorzy – z czterokrotnym mistrzem olimpijskim Robertem Korzeniowskim na czele – przygotowali dla zawodników kilometrową pętlę wokół korony największego warszawskiego stadionu.
– Trasa może być naprawdę szybka i sprzyjać dobrym wynikom. Czuję, że w przyszłości będzie to już stałe miejsce w kalendarzu zawodów chodu sportowego – przyznaje mistrz olimpijski w chodzie na 50 kilometrów Dawid Tomala, który ze względów zdrowotnych nie będzie mógł wystartować w Warszawie.
Wspólnie z mistrzostwami Polski w Warszawie odbędzie się rywalizacja w mityngu międzynarodowym zaliczanym do cyklu World Athletics Race Walking Tour Gold. Zawody firmowane przez Roberta Korzeniowskiego zgromadzą na starcie światową elitę chodziarzy. Na trasie pojawi się m.in. Peruwianka Kimberly García – złota medalistka ubiegłorocznych mistrzostw świata w Eugene w chodach na 20 i 35 kilometrów.
Początek zawodów w chodzie na 20 kilometrów o godzinie 16:00, ale wokół PGE Narodowego już od godzin porannych odbywać się będą imprezy towarzyszące. Transmisja z mistrzostw Polski w TVP Sport. Początek relacji o 15:55.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).