Nowe logo Dolnośląskiego Związku Piłki Siatkowej
Nowe logo Dolnośląskiego Związku Piłki Siatkowej i postawienie na elementy tradycji Dolnego Śląska. Jest orzeł i nowe barwy: czarny i złoty, czyli klasyczne dla naszego regionu. Odświeżona została również strona internetowa. Dolnośląska Siatkówka wysyła jasny sygnał – zmiany i rozwój!
Nowa struktura zarządzania związkiem to również zupełnie inna jakość działań w przestrzeni wizerunkowej – to wszystko będzie charakteryzować siatkówkę na Dolnym Śląsku. Jasno określone cele powodują, że nie brakuje odważnych kroków, ale i mających merytoryczne zaplecze oraz pomysł, nie tylko na teraźniejszość. – To przyszłość jest kluczowa, zarówno dla zespołów amatorskich jak i drużyn profesjonalnych oraz dolnośląskiej młodzieży. 4 liga, która powstaje z myślą o nowych miłośnikach siatkówki w naszym regionie, ma dać możliwość współzawodnictwa i dobrej zabawy. Mini siatkówka to również zupełnie nowy projekt, który ma napędzić szkolenie najmłodszych adeptów siatkówki. Logo to miły akcent, dający świeży powiew na działanie w związku – mówi Wojciech Rozdolski – prezes DZPS.
– Tak naprawdę odświeżenie wizerunku związku powinno być przeprowadzona już parę lat temu. Zmiana logo DZPS oraz Dolnośląskiej Siatkówki była niezbędna z dwóch podstawowych powodów. Pierwszym powodem jest to, że poprzednie logo mocno już odstawało od dzisiejszych standardów i nie było w stanie efektywnie konkurować na rynku sportowym. Drugi, ważniejszy powód – stare logo zupełnie nie kojarzyło się z Dolnym Śląskiem, nie zawierało żadnych elementów charakterystycznych dla naszego regionu. Nowe logo to połączenie tradycyjnych barw Dolnego Śląska, koloru czarnego i złotego, orła będącego symbolem naszego regionu oraz akcentów siatkarskich, które mają kojarzyć się naszą dyscypliną – mówi Łukasz Tobys, w DZPS odpowiedzialny za marketing.
Bez wątpienia jest to zmiana potrzebna w dynamicznych dla sportu czasach. Rolą związku jest wsparcie klubów z całego Dolnego Śląska i godne reprezentowanie ogólnopolskiej siatkówki w regionie. Nowe projekty szkoleniowe i zmiana wizerunkowa w Dolnośląskim Związku Piłki Siatkowej świadczy o tym, że obecny zarząd założył sobie jasno określone cele i krok po kroku będzie je realizował. Mamy nadzieję, że takie działanie przełoży się wzmocnienie pozycji DZPS na arenie ogólnopolskiej.
Nowe logo oraz zmiany wizerunkowe wykonała agencja PRAISE group, w ramach partnerstwa z DZPS.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).