Nowa karta Warty Poznań na 110-lecie
– Ta karta na pewno będzie ozdobą każdego portfela – mówi Antoni Szczepaniak, kierownik działu marketingu Warty Poznań. W roku jubileuszu 110-lecia powstania Klubu „Zieloni”, wspólnie z PKO Bankiem Polskim wydali okolicznościową kartę płatniczą. Ruszyła też promocja dla kibiców.
W tym roku Warta Poznań świętuje swoje 110. urodziny. Klub został założony w 1912 roku jako drużyna piłkarska i szybko stał się największą marką sportową w stolicy Wielkopolski, a także jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju. Warta ma na koncie dwa tytuły mistrzowskie, pięć wicemistrzowskich, a na trzecim miejscu w tabeli „Zieloni” znaleźli się siedem razy. Z okazji jubileuszu klub postanowił zaprojektować zupełnie nowy wizerunek Oficjalnej Karty Ekstraklasy z herbem Warty Poznań. Dzięki temu wszyscy kibice mogą jeszcze bardziej utożsamiać się z drużyną, tym bardziej w tak wyjątkowym okresie.
Nowa odsłona programu partnerskiego i wdrożenie kart z nowymi wizerunkami to kolejny etap współpracy między PKO Bankiem Polskim, a klubami Ekstraklasy. Tym razem sponsor tytularny najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce zdecydował umocnić współpracę z klubami i kibicami, wprowadzając na rynek specjalną promocję, dzięki której zyskają jedni i drudzy.
– Cieszmy się ze wsparcia, którego PKO Bank Polski udziela polskiej piłce. Inicjatywy, takie jak klubowa karta płatnicza, to nie tylko dodatkowa możliwość wspierania klubu przez kibiców. To również dobry przykład dla świata biznesu, na to, w jaki sposób generować zwrot z inwestycji w sport. Nasza nowa karta jest szczególna, ponieważ znalazła się na niej grafika związana z jubileuszem 110-lecia Warty Poznań, który przypada w tym roku. Na pewno teraz będzie ozdobą każdego portfela, a w przyszłości ma szansę zyskać wartość kolekcjonerską – mówi Antoni Szczepaniak, kierownik działu marketingu Warty Poznań.
Program Partnerski to szereg korzyści dla klubu, kibiców i banku. Polega na zaangażowaniu klubu w promocję produktów bankowych i otrzymaniu za to odpowiedniej prowizji. Środki mogą zostać przeznaczane na rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe lub na inne działania prorozwojowe w Warcie Poznań.
– Partnerstwo tytularne rozgrywek daje nam możliwość synergii sportu z biznesem i ciekawej współpracy z klubami. Efektem przygotowań do obecnego sezonu jest nowy wizerunek Oficjalnej Karty Ekstraklasy i wyjątkowa promocja dla kibiców. Jako bank chcemy być blisko naszych klientów. Mamy nadzieję, że nowy wizerunek kart pozwoli jeszcze bardziej angażować wszystkich kibiców Warty Poznań do codziennego identyfikowania się ze swoim ulubionym klubem – mówi Robert Lubański, Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR w PKO Banku Polskim.
Na czym polega promocja?
Wystarczy założyć jedno z trzech kont osobistych przez stronę internetową klubu. Po podpisaniu umowy z PKO Bankiem Polskim, każdy otrzyma voucher do Sklepu Kibica, a na konto Warty wpłynie prowizja za daną usługę. Dzięki temu każdy kibic może przyczynić się do rozwoju klubu. Produkty objęte promocją to: PKO Konto za Zero (od 18 roku życia, 0 złotych za prowadzenie konta), PKO Konto dla Młodych (18-26 lat) i PKO Konto bez Granic (stałe miesięczne opłaty i wiele korzyści). Promocja trwa od 2 listopada do 31 grudnia 2022 roku.
O tym, jak ważny dla banku jest kontakt z kibicami świadczy rozwój kanałów „PKO Bank Polski Grajmy Razem” w mediach społecznościowych oraz projekt „Kanapa Kibica”, dzięki któremu fani najlepszej polskiej ligi piłkarskiej mogą oglądać mecze prosto z murawy. To działania, które integrują kibiców na każdym stadionie w kraju.
Klienci banku mogą także szybko, wygodnie i bezpiecznie kupować bilety na wybrane mecze ekstraklasy za pomocąbankowości elektronicznej w serwisie iPKO. To kolejna nowość
w ofercie Oficjalnego Banku Ekstraklasy.
PKO Banki Polski został Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy w sezonie 2018/2019. Rok później został Partnerem Tytularnym rozgrywek. Głównym celem tej współpracy jest pomoc
w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce. Bank na bieżąco śledzi rozwój młodzieżowców, przyznając na zakończenie każdego miesiąca wyróżnienia najlepszym. Bank, podążając za rynkowymi trendami, angażuje się również w esport w ramach projektu PKO Bank Polski Ekstraklasa Games. To turniej esportowy organizowany przez piłkarską Ekstraklasę w grę FIFA 23.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).