Niezapomniane treści z gal KSW teraz dostępne na TikToku
KSW, lider polskiego i europejskiego rynku MMA oraz TikTok, czołowa platforma dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych, ogłosiły rozpoczęcie współpracy.
W ramach partnerstwa obu marek na platformie TikTok zostanie uruchomione oficjalne konto organizacji KSW (@ksw). Fani będą mieli możliwość oglądania na nim najciekawszych treści związanych z galami – spektakularne akcje, ujęcia z ważeń i innych imprez towarzyszących wydarzeniom KSW.
„Cieszymy się, że będziemy mogli dzielić się naszymi materiałami z fanami na TikToku. Organizacja KSW zawsze przywiązywała wielką wagę do treści wideo zarówno pod względem pomysłowości, jak i jakości, więc myślę, że kibice znajdą na naszym profilu mnóstwo materiałów, które przybliżą im świat sportów walki, MMA, ale też będą pokazywać naszych zawodników z zupełnie innej strony” – Maciej Kawulski, jeden z właścicieli organizacji KSW.
„TikTok dynamicznie rozwija się jako platforma, na której użytkownicy mogą dzielić się swoimi sportowymi emocjami. Ponadto daje możliwość bezpośredniego łączenia się z amatorami różnych sportów, w tym fanów sportów walki i MMA. Cieszymy się, że możemy współpracować z KSW, liderem wśród organizacji MMA w Europie oraz jedną z największych tego typu organizacji na świecie. Nasza społeczność uwielbia celebrować sport w kreatywny sposób, dlatego już teraz czekam na to, aby zobaczyć ich emocje związane z galami KSW” – powiedziała Sylwia Chada, Dyrektor Generalna TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Dodatkowo do kibiców trafią również unikatowe materiały zza kulis powstawania trailerów oraz gal organizacji. Specjalne nagrania dedykowane TikTokowi obejmą także wywiady z zawodnikami i inne krótkie formy wideo.
Rozpoczęcie współpracy zostanie połączone z ogłoszeniem nowego zawodnika, który dołączy do organizacji KSW. Fani już dziś poznają jego nazwisko za pośrednictwem platformy TikTok. Natomiast kolejne materiały będą przybliżać kibiców do nadchodzącej gali KSW 59, która odbędzie się już 20 marca.
O TikTok
TikTok jest czołową platformą dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Naszą misją jest inspirowanie i wzbogacanie życia ludzi poprzez oferowanie im miejsca do twórczej ekspresji i wymiany doświadczeń, które są prawdziwe, radosne i pozytywne. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio
KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to największa organizacja MMA (ang. MMA – Mixed Martial Arts) w Europie i jedna z największych na świecie. Na galach zorganizowanych przez KSW w całej Polsce, Chorwacji, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300 zawodników. Na trybunach hal zasiadły setki tysięcy fanów, a każdą galę oglądają miliony przed telewizorami w Polsce i dziesiątki tysięcy w innych krajach globu.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).