Move Federation – futbol przyszłości. Na boisku zmierzą się topowi influencerzy
Rusza pierwsza w Polsce federacja piłkarska, w której zagrają influencerzy. W Move Federation zmierzą się drużyny gwiazd Internetu, których kapitanami zostali najbardziej rozpoznawalni twórcy. Premierowy turniej odbędzie się 19 listopada w Arenie Gliwice.
Move Federation to przedefiniowanie piłki nożnej, jaką znacie – nowe zasady i masa sportowych emocji. Najwięksi polscy influencerzy zmierzą się w turnieju, w którym weźmie udział 8 drużyn, złożonych ze znanych twórców internetowych i gwiazd.
– To będzie amerykańskie supershow w Gliwicach, rozrywka, która dzięki swojej formule i bogatemu programowi artystycznemu, będzie interesująca dla bardzo wielu odbiorców. Poprzez zaangażowanie największych gwiazd Internetu i wprowadzenie nowoczesnych zasad specjalnych, chcemy wspierać aktywność fizyczną młodzieży, która zbyt często wybiera komputer od boiska na podwórku – mówi Wojciech Szaniawski, prezes zarządu Spotlight Agency i włodarz Move Federation, który już od prawie 20 lat zajmuje się budowaniem wizerunków najbardziej znanych polskich sportowców, w tym wielu piłkarzy reprezentacji Polski, a od dwóch lat także największych polskich influencerów.
Jak wygląda boisko w MOVE Federation?
- owalny kształt
- brak linii bocznych i końcowych
- ściany i bandy dookoła boiska
- rozmiary boiska – 45m x 20m
- rozmiary bramek – 4m x 2,44m
Ilu zawodników gra w drużynie MOVE Federation?
Każda drużyna składa się z 6 zawodników:
1 bramkarza i 5 graczy w polu
Brak rezerwowych/brak zmian w składach.
Spalony? Nie tutaj!
W trakcie gry nie obowiązują przepisy o pozycji spalonej. Wszyscy zawodnicy, oprócz bramkarza, mają jednak zakaz ustawiania się na linii bramkowej w celu “murowania bramki”. Sędzia ma prawo zażądać ich zejścia z linii bramkowej, żeby kontynuować grę.
Zasady specjalne: Superbohater i Timeout
Kapitan drużyny może podbiec do wyznaczonego miejsca na boisku i przycisnąć przycisk, którym wzywa SuperBohatera, siódmego zawodnika potwierdzonego wcześniej. SuperBohater pojawia się na boisku na 120 sekund.
Ujawniono już kapitanów 5 drużyn, którymi zostali: Natalia Natsu Karczmarczyk, liderka projektu Natsu World, Monika Kociołek, jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy flagowego projektu Spotlight Agency – Team X, Mateusz Tromba Trąbka, który zaliczył już sportowy debiut we freak fighcie, Wojciech Gola, włodarz Fame MMA, a także Boxdel, współtwórca Fame MMA. Pozostali zostaną ogłoszeni już niebawem.
ZASADY GRY
W turnieju bierze udział sześć drużyn sześcioosobowych męskich i dwie drużyny sześcioosobowe mieszane. Każda z drużyn rozgrywa jeden mecz, zdobywając punkty za zdobyte gole:
- 1 punkt – za bramkę zdobytą nogą lub głową, lub za gola po rzucie karnym, rzucie wolnym pośrednim albo rzucie wolnym bezpośrednim;
- 2 punkty – za bramkę po strzale z dystansu tj. z drugiej połowy boiska;
- 3 punkty – za bramkę po tzw. „super move” czyli po przewrotce, „szczupaku” lub „nożycach”.
Wygrywa drużyna, która zdobędzie więcej punktów. W przypadku remisu o rozstrzygnięciu decyduje konkurs rzutów karnych.
Mecze będą rozgrywane w systemie dwóch połów po 10 minut. Na boisku pojawi się specjalny przycisk, który każdej z drużyn pozwoli wprowadzić na boisko superbohatera – zawodowego piłkarza. Wszystkie zasady gry będą sukcesywnie udostępniane na platformach social media Move Federation.
Pierwsza konferencja prasowa odbędzie się 17 października w Novotel Warszawa. Transmisję będzie można obejrzeć na kanale YouTube Move Federation, Kanale Sportowym i Fame MMA. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną składy drużyn oraz szczegółowe zasady gry.
Właścicielem federacji Move jest jedna z największych agencji influencer marketingu – Spotlight. Za opracowanie produktu reklamowego, komercjalizację wydarzenia i pozyskiwanie sponsorów odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom. Pierwszymi partnerami turnieju zostały Fortuna, KFC i Predator Energy Drink.
Zaobserwuj Move Federation w social media, aby być na bieżąco z rozwojem projektu!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).