Silesion.PL

serwis informacyjny

Michał Pol ambasadorem bukmachera Betclic

Michał Pol ambasadorem bukmachera Betclic fot. Twitter

Michał Pol ambasadorem bukmachera Betclic fot. Twitter

Jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych w Polsce, Michał Pol został ambasadorem legalnego bukmachera Betclic. Współpraca operatora z cenionym ekspertem będzie obejmować nie tylko sam wizerunek dziennikarza, ale także wiele aktywności w social mediach.

Michał Pol to jedna z tych postaci, która świetnie angażuje odbiorców – zarówno poprzez treści tworzone na swój własny kanał na YouTube, ale także w swoich mediach społecznościowych. Dziennikarz od lat zaraża swoim optymizmem, podejściem do sportu, a przede wszystkim piłki nożnej. Właśnie takich cech poszukiwał Betclic, legalny bukmacher, który podpisał z Polem dwuletnią umowę. Start komunikacji i wszelkich aktywności rozpocznie się w lutym, a fani Michała Pola i gracze operatora mogą liczyć na wiele atrakcji związanych z tą współpracą.

Dziennikarz świetnie odnajduje się w formatach video, dlatego widzowie kanału Betclic na YouTube będą mogli oglądać dedykowany segment „Dymy na Polu”, w którym nowy ambasador marki będzie poruszał najciekawsze zagadnienia minionego okresu w humorystycznej formie. Michał Pol będzie także prowadzącym formatu, który w mediach własnych bukmachera sprawdził się świetnie, czyli transmisji na żywo. Nie zabraknie specjalnych akcji promocyjnych, krótkich anegdot w formie video czy konkursów dla widzów ze specjalnymi nagrodami.

Na rozpoczęcie współpracy z Betclic patrzę z niesamowitym optymizmem. Nowe formaty na kanałach własnych legalnego bukmachera to świetna okazja do ekspresji mojego spojrzenia na sport w rozrywkowej formie, czyli tak jak lubię. Na niespodzianki powinni czekać nie tylko widzowie, ale także gracze bukmachera. Zapewniam – będzie się działo! – zapowiada nowy ambasador Betclic, Michał Pol.

Michał Pol jest jednym z najbardziej wyróżniających się dziennikarzy sportowych i dlatego też idealnie pasuje do marki Betclic oraz naszej strategii komunikacyjnej. Patrzymy na tę współpracę z dużą nadzieją, ale i uśmiechem na twarzy, licząc, że przyniesie nam również wiele frajdy. Zapraszamy na profile Betclic Polska w mediach społecznościowych, gdzie dowiecie się i zobaczycie więcej – zdradza Bartłomiej Płoskonka, country manager bukmachera Betclic.

Michał Pol ambasadorem bukmachera Betclic fot. Twitter
Michał Pol ambasadorem bukmachera Betclic fot. Twitter

Michał Pol jest czołowym dziennikarzem sportowym w Polsce. Ponad 20-letnie doświadczenie w mediach zbierał podczas obecności przy najważniejszych sportowych wydarzeniach w naszym kraju, ale i na świecie. Relacjonował spotkania piłkarskich mistrzostw Europy czy świata, ale także Igrzysk Olimpijskich. Jest laureatem prestiżowej nagrody Grand Press Digital, autorem biografii Władysława Kozakiewicza Nie mówcie mi jak mam żyć!” oraz „Encyklopedii Piłki Nożnej”. Jest także jednym z czterech założycieli „Kanału Sportowego” na platformie YouTube.

Betclic to legalny bukmacher, a także czołowa europejska marka. Od wielu lat operator jest liderem rynku we Francji i Portugalii. Firma, która dla polskich graczy jest dostępna od 2019 roku, stawia na wspieranie polskiego sportu poprzez sponsoring wielu klubów z naszego kraju. Betclic jest bukmacherem nowoczesnym, wyróżniającym się w swojej komunikacji w mediach społecznościowych i dostarczaniu klientom oraz widzom interesujących treści, ale przede wszystkim wysokich kursów i interesującej oferty bukmacherskiej.

Za współpracę Michała Pola z bukmacherem Betclic od strony kreatywnej odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom.

Zakaz wstępu na stronę internetową i uczestnictwa w grze hazardowej dla osób poniżej 18 roku życia.

BEM Operations Limited posiada zezwolenie na urządzanie bukmacherskich zakładów wzajemnych za pośrednictwem sieci Internet wydane przez Ministra Finansów dnia 26 września 2018 r. na okres 6 lat o numerze PS4.6831.11.2017. Hazard związany jest z ryzykiem, a udział w nielegalnych grach hazardowych jest niezgodny z polskim prawem.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).