Metapro wprowadza simracing do świata gamingu Web3
To jest wielka gratka dla miłośników simracingu, nie tylko profesjonalnych graczy, ale także dla fanów tej dyscypliny! We wrześniu odbywa się bowiem rywalizacja w zawodach simracingowych W3GA HOT LAP oraz W3GA PRO RACE. W trakcie finałów, w Poznań Game Arena, z graczami spotkają się ambasadorzy W3GA, czyli dwaj utytułowani zawodnicy z grupy Williams Esports Jakub Brzeziński i Nikodem Wiśniewski oraz kierowca wyścigowy Karol Basz.
Łącznie w puli nagród jest grubo ponad dwadzieścia tysięcy złotych. Eliminacje w W3GA HOT LAP zakończą się 23 września, a dziesięciu najlepszych simracerów awansuje do wielkiego finału, który odbędzie się w Poznań Game Arena w sobotę, 7 października.
– W trakcie rywalizacji każdy z zawodników może wykonać nielimitowaną liczbę najszybszych okrążeń hot lap. Po zakończeniu rywalizacji dziesięciu zawodników z najlepszymi czasami zostanie zaproszonych na turniej finałowy W3GA PGA RACE – mówi Michał Bartczak, prezes firmy metapro, która jest organizatorem wydarzenia.
Z kolei w W3GA PRO RACE rywalizują ze sobą profesjonalni simracerzy oraz fani simracingu. Turniej składa się z dwóch rund kwalifikacyjnych – pierwsza zakończyła się w sobotę, a druga rozpoczęła się w minioną niedzielę i potrwa do 23 września – oraz rundy finałowej, zaplanowanej na 30 września. Kierowcy ścigają się samochodami Metapro Supercar i Metapro SUV na torach Spa-Francorchamps oraz Brands Hatch. Po dwunastu zawodników z każdej z rund eliminacyjnych awansuje do wielkiego finału.
– Tu rywalizacja z pewnością będzie bardzo zacięta i niezwykle emocjonująca. W finale odbędą się dwa niezależne wyścigi z dwoma niezależnymi sesjami kwalifikacyjnymi, a simracerzy będą ścigać się na dwóch torach, dwoma różnymi samochodami. Na końcowy wynik finału złożą się punkty uzyskane w obu wyścigach, a zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości sześciu tysięcy złotych – tłumaczy Bartczak. By zagrać w W3GA HOT LAP i W3GA PRO RACE trzeba zarejestrować konto na platformie www.mpdm.com.pl, zapisać się do wydarzenia oraz zaakceptować treści regulaminów i potwierdzić swój udział w eliminacji.
– Organizacja tak dużego wydarzenia, które trwa przez ponad miesiąc nie byłby możliwy bez współpracy z wieloma partnerami ze świata motorsportu, gamingu oraz esportu. Przy współpracy z zespołem Frenzy, firmą specjalizującą się w gamingu i organizowaniu rozgrywek esportowych. W3GA to pełen pokaz mocy wszystkich narzędzi, które jako metapro budujemy już od ponad dwóch lat, a wszystko po to, żeby udowodnić, jak ogromną użyteczność w esporcie, gamingu a nawet motosporcie może mieć dobrze przygotowana technologia Web3 – mówi Bartczak.
Szef metapro podkreśla, że firma aktywnie uczestniczy w organizowaniu turniejów e-sportowych, integracji twórców czy rozwijaniu gier opartych na technologii Web3. To w najprostszym tłumaczeniu kolejna generacja Internetu, która ma za zadanie oddać sieć z rąk globalnych koncernów w ręce twórców.
– Dzięki zastosowaniu platformy launcher, metapro ma zdolność do dotarcia i połączenia graczy i twórców z całego świata. Ten globalny zasięg zwiększa jego wartość, zapewniając dostępność i wyłączność na różnorodnych rynkach i kulturach. Każdy z fanów danej gry może uczestniczyć w procesie tworzenia czy rozwijania danej gry czy ekosystemu esportowego, zarówno w obszarze gier wykorzystujących w pełni technologię Web3, jak i tych, w których wdrażane są elementy technologii Web3 – dodaje Michał Bartczak.
W trakcie Poznań Game Arena, największych targów rozrywki i multimediów w Europie Środkowo-Wschodniej, które odbędą się w dniach 6-8 października, w strefie W3GA organizowane będą dodatkowe wydarzenia, jak rywalizacja simracingowa profesjonalnych kierowców wyścigowych z influencerami oraz fanami, specjalne wyzwania dla odwiedzających oraz turniej z udziałem VIP-ów, który rozegrany zostanie 6 października. W sobotę i niedzielę gośćmi strefy będą ambasadorzy W3GA, utytułowani zawodnicy z grupy Williams Esports Jakub Brzeziński oraz Nikodem Wiśniewski, a w piątek fani będą mogli spotkać kierowcę wyścigowego Karola Basza.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).