McDonald’s x Minecraft: Film – najnowszy zestaw dostępny także w Glovo

Z okazji premiery „Minecraft: Film” McDonald’s przygotował limitowane zestawy inspirowane najnowszą produkcją. Teraz, dzięki Glovo, gamingowa uczta trafi do fanów jeszcze szybciej. Już od 7 kwietnia po raz pierwszy w historii limitowane zestawy dostępne są zarówno w restauracjach, jak i w ramach błyskawicznych dostaw Glovo.
4 kwietnia w Polsce swoją premierę kinową miał „Minecraft: Film” – produkcja inspirowana popularną na całym świecie grą komputerową. Wraz z nią, McDonald’s wprowadził limitowaną edycję zestawów inspirowanych pikselowym uniwersum.
Już od 7 kwietnia użytkownicy Glovo mogą wejść do rozpikselowanego świata Minecraft i spróbować fantastycznych nowości od McDonald’s. Cieszymy się, że jako Glovo po raz pierwszy możemy być częścią tego popkulturowego fenomenu – mówiAlicja Wirkowska, Key Account Manager w Glovo Polska.
Chcemy być blisko naszych gości – to właśnie fani kształtują naszą obecność w popkulturze i inspirują do ekscytujących partnerstw, w tym do najnowszego z „Minecraft: Film”. Zależało nam, aby nowy zestaw był dostępny we wszystkich kanałach sprzedaży, także w dostawie, dlatego Glovo to dla nas ważny partner pod kątem operacyjnym w ramach tej kultowej aktywacji – mówi Anna Tryfon, Brand Manager McDelivery w McDonald’s Polska.
Najszybsze dostawy z Glovo
Czy można pogodzić eksplorację jaskiń, budowanie epickich zamków i jedzenie ulubionych McNuggets? Oczywiście, że tak! Dzięki Glovo, limitowane zestawy w stylu Minecraft dotrą błyskawicznie i prosto pod same drzwi.
Takie aktywacje to dla nas zawsze operacyjne wyzwanie i test sprawności całej platformy. Jednak listopadowa premiera burgera Drwala potwierdziła, że potrafimy dostarczać zamówienia szybciej i sprawniej niż kiedykolwiek. W zeszłym roku w tym wymagającym okresie udało nam się skrócić średni czas dostawy o 3 minuty w porównaniu do 2023 roku, a względem miesiąca poprzedzającego premierę – aż o 2 minuty. W naszej branży to naprawdę znaczące osiągnięcie – mówi Adriana Jałocha, Head of Operations w Glovo Polska.
Co znajdzie się w rozpikselowanych zestawach?
McDonald’s postawił na całkowitą immersję w świecie Minecraft, przygotowując unikalne zestawy skierowane głównie do Generacji Z i Alfa, które zachwycą nie tylko fanów gry, ale i miłośników dobrego smaku. Wśród nich na platformie Glovo znajdują się:
- Minecraft Movie McNuggets – klasyczne nuggetsy w dedykowanym pudełku inspirowanym grą.
- Minecraft Movie Cheese Coins – złote serki mozzarella w chrupiącej panierce nawiązujące do waluty Minecraft.
- Minecraft Movie McFlurry® – legendarny deser z bloczkami z mlecznej i białej czekolady oraz strzelającymi cukierkami.
- Sos Nether Flame – dip inspirowany ognistą krainą Netheru, który rozpali każde podniebienie.
Fani Minecrafta mogą teraz cieszyć się nie tylko emocjonującą filmową przygodą, ale także wyjątkowym menu inspirowanym kultowym pikselowym światem. Dzięki współpracy McDonald’s i Glovo, gamingowy klimat łączy się z wygodą szybkiej dostawy, zapewniając niezapomniane wrażenia – zarówno w grze, jak i na talerzu. Limitowane zestawy będą dostępne do wyczerpania zapasów.
Glovo to pionierska aplikacja delivery, łącząca klientów z restauracjami, aptekami, sklepami spożywczymi i punktami partnerskimi. Założone w 2015 roku w Barcelonie firma Glovo jest pierwszą firmą technologiczną, zorientowaną na wpływ, działającą na 23 rynkach w Europie Południowej, Azji Środkowej i Afryce. Więcej informacji o Glovo można znaleźć na stronie:https://about.glovoapp.com/
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).