LV BET rozszerza współpracę z Arką Gdynia
Po dotychczasowej, ponad 2-letniej owocnej współpracy LV BET i Arka postanowiły przedłużyć umowę sponsoringową do 2021 roku. Został poszerzony zakres kooperacji, od dziś LV BET został Sponsorem Głównym Klubu. Od najbliższego spotkania ligowego Arki Gdynia w Ekstraklasie LV BET znajdzie się na przodzie koszulek meczowych zespołu.
Ponadto ekspozycja bukmachera pojawi się na odzieży treningowej i rozgrzewkowej Arki oraz w większym zakresie na obiekcie przy ulicy Olimpijskiej. Nowa umowa zwiększy zakres wspólnej komunikacji, z uwzględnieniem działań on-line oraz mediów społecznościowych.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Arką Gdynia, czego konsekwencją jest zwiększanie naszego zaangażowania sponsorskiego przy kolejnych umowach z klubem. Teraz mamy zaszczyt uzyskać status Sponsora Głównego Arki, co naturalnie wiąże się z większymi korzyściami finansowymi dla klubu z Gdyni.” – powiedział Łukasz Kieza, Country Manager LV BET Zakłady Bukmacherskie
Prezes Arki Gdynia Wojciech Pertkiewicz : „W kwietniu informowaliśmy o przedłużeniu umowy z firmą LV BET do 2020 roku. Analiza dotychczasowej współpracy jasno pokazała, że przynosi ona korzyści zarówno dla Klubu, jaki i dla sponsora. Decyzja dotycząca rozszerzenia współpracy to wyraz wzajemnego zaufania, docenienia dotychczasowej rzetelności i widoków na rozwój. Fakt, że od najbliższego meczu na koszulkach zaistnieje logo LV BET to sygnał, że Arka jest klubem godnym zaufania, stabilnym i będącym solidnym nośnikiem marketingowym, a LV BET to wielka marka na rynku bukmacherskim w Polsce.
LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych. LV BET jest także sponsorem głównym Wisły Kraków i Garbarni Kraków oraz oficjalnym bukmacherem Wisły Płock, Widzewa Łódź, Piasta Gliwice, Zagłębia Sosnowiec i Stali Mielec.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).