Komunikat GZM w związku z awarią systemu ŚKUP
“
Szanowni Państwo,
tak jak już informowaliśmy, doszło dziś do rozległej awarii systemu ŚKUP. Obecnie priorytetem jest dla nas rozwiązanie problemu, a więc przywrócenie działania systemu. Może to zająć kilka dni.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.
Do czasu usunięcia skutków awarii pasażerowie nie będą mieli dostępu do portalu pasażera oraz nie mogą używać aplikacji Mobilny ŚKUP. Na przystankach nie działają również tablice SDIP oraz czytniki kart ŚKUP w pojazdach.
Szczegółowe informacje dotyczące sposobów zakupu i honorowania biletów przedstawi dzisiaj wieczorem, na swojej stronie internetowej oraz na facebookowym profilu „ZTM Info”, Zarząd Transportu Metropolitalnego.
W większości pojazdów działają kasowniki biletów papierowych niezabudowane w czytnikach ŚKUP. Awaria nie wpływa też na działanie aplikacji zewnętrznych, w których można nadal kupować bilety elektroniczne.
Osoby, które posiadają na swoich kartach ŚKUP zakodowane ważne bilety długookresowe (tygodniowe, miesięczne, kwartalne, półroczne, metrobilety), będą mogły podróżować na ich podstawie za okazaniem karty ŚKUP.”
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).