„Kick to Africa” – akcja firmy R-Gol i Stowarzyszenia Sympatyków Zagłębia Lubin „Zagłębie Fanatyków”
Zagłębie Lubin wspólnie z sponsorem technicznym firmą R-Gol oraz Stowarzyszeniem Sympatyków Zagłębia Lubin „Zagłębie Fanatyków” rusza z akcją „Kick to Africa” mającą na celu przesłanie jak największej ilości piłek dla potrzebującej młodzieży w Kamerunie. Pomóc możecie także i Wy! Jak to zrobić?
Cel akcji
„Kick to Africa” to akcja charytatywna, której głównym założeniem jest przesłanie piłek dla najbiedniejszych obywateli Kamerunu. Od kilku lat w pomoc afrykańskim dzieciom angażują się ludzie związani z naszym miastem m.in. ks. Artur Bartol, ks. Henryk Juszczyk czy Ryszard Roszak.
– W Afryce piłki są bardzo potrzebne. Często młodzież gra tam zwiniętymi szmatami czy też czymkolwiek co może imitować kształt piłki byle tylko pokopać. Wiem o tym, że często grają też na boso, przez co mają zranione stopy, więc tego sprzętu w Afryce potrzeba naprawdę sporo – mówi Ryszard Roszak pomysłodawca akcji.
Jak można pomóc?
Kibice, którzy chcą wesprzeć akcję „Kick to Africa” powinni udać się do Fanshopu Zagłębia w galerii Cuprum Arena w Lubinie, kupić piłkę, następnie złożyć na niej autograf, a potem wrzucić ją do specjalnego kosza. Akcję można wspomóc przynosząc również własną piłkę. Piłka musi być jednak nowa i wcześniej podpisana.
– Z radością wsparliśmy inicjatywę podjętą przez Pana Ryszarda Roszaka i stworzyliśmy akcję „Kick to Africa”. Zdajemy sobie sprawę z tego jak wiele pomocy potrzebują najbiedniejsze dzieci mieszkające w Afryce. Z ramienia naszego Klubu ambasadorem akcji został Senegalczyk – Cheikhou Dieng. Z tego miejsca chciałabym zachęcić wszystkich kibiców Zagłębia do wsparcia akcji. Gorące podziękowania składamy również naszemu sponsorowi technicznemu, firmie R-Gol oraz Stowarzyszeniu „Zagłębie Fanatyków” za pomoc w realizacji przedsięwzięcia oraz Panu Ryszardowi Roszakowi za inspirację do realizacji pomysłu – mówi Dyrektor Sprzedaży Zagłębia Lubin S.A., Magdalena Berkowska.
Wszystkich kibiców gorąco zachęcamy do wsparcia akcji!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).