Kaufland najemcą Ozimska Park – obiektu handlowego rewitalizowanego przez Redkom
Na mocy podpisanej w styczniu umowy to właśnie sieć sklepów spożywczych Kaufland wkrótce będzie jednym z największych najemców Ozimska Park w Opolu. Centrum handlowe przebudowywane przez REDKOM Park Opole, spółkę należącą do Grupy REDKOM, ma być istotnym obiektem handlowym na mapie Opola i ma ambicję, by stać się małym rynkiem okolicy, wpisującym się w kryteria nowoczesnego budownictwa wielofunkcyjnego. Odnowiony Ozimska Park będzie miał różne przeznaczenie i łączył w sobie wiele stref – w tym handlową, usługową, kulturalną i rekreacyjną. Otwarcie Ozimska Park w nowej odsłonie zaplanowane jest na listopad 2023 roku.
Kaufland w Ozimska Park zajmie powierzchnię po innej marce spożywczo – przemysłowej. Sieć należy do Grupy Schwarz i jest jednym z wiodących operatorów spożywczych na rynku europejskim. W całej Polsce Kaufland prowadzi aktualnie 239 sklepów oraz zatrudnia przeszło 15 000 pracowników.
Ozimska Park poza Kauflandem zyska też innych nowych najemców. W ich gronie znajdzie się m.in. sieć sklepów z odzieżą i produktami dla domu czy multimarketów z artykułami do aktywnego spędzania czasu, a także drogeria i apteka. Przewidziano również przestrzeń dla punktów gastronomicznych. Całkowita powierzchnia najmu po przebudowie wyniesie ok. 18.000 mkw, na których łącznie działać będzie ponad 30 punktów handlowo-usługowych.
– Miło nam powitać w gronie najemców firmę Kaufland. Obecność tak popularnej w Polsce sieci spożywczej, w której wielu Polaków robi codzienne zakupy, bardzo nas cieszy. Ozimska Park jest wśród sztandarowych projektów prowadzonych w tym roku przez REDKOM z planem oddania do użytkowania w 2023 roku. Mam nadzieję, że Ozimska Park stanie się ważnym miejscem zakupów oraz spędzania czasu dla mieszkańców Opola. Inwestycja będzie parkiem handlowym, ale z elementem tkanki miejskiej, ponieważ pomiędzy budynkami stworzyliśmy pasaż pieszy, który zachęca do spędzania czasu rodzinnego i z przyjaciółmi nie tylko na zakupach. Realizacja projektu umocni naszą pozycję w segmencie retail, który jest dla nas wiodący, obok sektora logistycznego czy mieszkaniowego – podkreśla Łukasz Komierowski, prezes REDKOM Development.
– W sieci Kaufland zapewniamy klientom dostęp do różnorodnej oferty produktów najwyższej jakości w konkurencyjnych cenach. To nasza misja, którą od ponad 20 lat konsekwentnie realizujemy. Cieszymy się, że format naszych sklepów znajduje uznanie w oczach nie tylko klientów, ale także partnerów, co pozwala nam na realizację już drugiej inwestycji w Opolu. Wspólnie dołożymy starań, aby Ozimska Park była ważnym miejscem dla mieszkańców, a obecność naszej sieci zapewniła im jeszcze większą wygodę i oszczędność czasu – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu Kaufland Polska.
Ozimska Park doskonale wpisuje się w koncepcję rewitalizacji starych i nieefektywnych dziś konceptów handlowych. Działania modernizacyjne podjęte przez REDKOM nie tylko tchną nowe życie w zastany budynek. Wpłyną także pozytywnie na wizerunek całej okolicy. Długofalowo przyniosą też namacalne pozytywne zmiany gospodarcze, a nawet społeczne i środowiskowe.
Za wynajem powierzchni handlowej Ozimska Park odpowiada trzech komercjalizatorów, w tym Mallson oraz JLL, jeden z liderów rynku w tym obszarze. Z ramienia agencji JLL w negocjacjach umowy z Kauflandem uczestniczył Mariusz Czerwiak.
Za nadzór inwestorski nad procesem komercjalizacji oraz zarządzanie obiektem odpowiada Scallier.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).