Silesion.PL

serwis informacyjny

Kanał Sportowy rusza z własną platformą streamingową

Kanał Sportowy rusza z własną platformą streamingową

fot.kanalsportowy.pl.

Po 2,5 roku od startu Kanał Sportowy, jedno z największych mediów o tematyce sportowej w polskim internecie, rusza z własną platformą VOD. Na stronie www.kanalsportowy.pl widzowie będą mogli oglądać programy na żywo, materiały archiwalne, a także docelowo cieszyć się ekskluzywnymi treściami. Dostęp do serwisu jest bezpłatny.

Do dyspozycji wielomilionowej społeczności Kanału Sportowego trafia równocześnie aplikacja mobilna na systemy iOS i Android, do pobrania ze sklepów Google Play oraz AppStore. Na ostatniej prostej są prace wdrożeniowe aplikacji na smart TV w wersji na Android TV oraz telewizory Samsung i LG. Transmisje będą realizowane w jakości full HD niekompresowanej na niższą, a docelowo w jakości 4K. Użytkownicy będą mieli też możliwość odtwarzania dźwięku z wygaszonym ekranem, przesyłania sygnału przez Google Chromecast czy Apple AirPlay czy dodawania filmów do ulubionych i kontynuowania odtwarzania.

Własna platforma to odpowiedź na oczekiwania naszych widzów. Oddajemy użytkownikom produkt najwyższej jakości, przygotowany z uznanym partnerem technologicznym firmą Redge Media. Youtube wciąż pozostaje naszym strategicznym kanałem w dostarczaniu treści, natomiast na własnej platformie docelowo będą pojawiać się unikalne formaty oraz w przypadku pozyskania stosownych praw – wydarzenia sportowe.– podkreśla Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.

Od strony technicznej realizację przeprowadziło Redge Media, lider w branży streamingu wideo, z dużym doświadczeniem w budowie tego typu platform.

Ta realizacja dowodzi, że nasze rozwiązanie Redge Media for Lifestyle może stanowić idealne wsparcie dla twórców wideo w budowie własnego sposobu dystrybucji treści. Interaktywne elementy społecznościowe dodatkowo angażują odbiorców. Tworzymy technologie, które budzą emocje – podkreśla Justyna Porzucek, Vertical Market Sales Director.

Całością projektu od strony organizacyjnej zarządzała agencja marketingu sportowego Arskom, wyłączny partner marketingowy Kanału Sportowego.

Założony w 2020 roku przez Michała Pola, Krzysztofa Stanowskiego, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego Kanał Sportowy ma ponad 900 tysięcy subskrybentów oraz ponad 300 milionów wyświetleń treści na YouTube.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 4 Głosowania
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x