Grupa Sportowa ORLEN gotowa do Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Tokio
Zawodnicy z Grupy Sportowej ORLEN kończą przygotowania do igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich. W poniedziałek spotkali się w warszawskiej siedzibie PKN ORLEN, aby podsumować czas przygotowań do najważniejszej imprezy sportowej tego roku. Koncern jest strategicznym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. W trakcie wydarzenia przedstawiono też najnowszą kampanię promocyjną PKN ORLEN, która nawiązuje do zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Tokio 2021.–
Zaangażowanie PKN ORLEN w polski sport w ciągu trzech ostatnich lat wzrosło o 100 proc. Konsekwentnie zwiększamy naszą pomoc dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. Sponsoring sportu to zadanie społeczne, które realizujemy wspierając zawodników w drodze po sukcesy na największych arenach sportowych świata. Sponsoring sportowy traktujemy także jako inwestycję, która wspiera nasze działania biznesowe i buduje globalną rozpoznawalność marki ORLEN, ale przede wszystkim Polski. Trzymam kciuki za naszych zawodników i życzę wielu sukcesów na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
PKN ORLEN współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim i Paraolimpijskim od kilku lat. Zapewnia tym samym polskiej reprezentacji długofalowe i stabilne wsparcie finansowe, które umożliwia im udział w najważniejszych imprezach sportowych na świecie. Polska reprezentacja olimpijska, która składa się z około 240 sportowców, stanowi jedną z liczniejszych w Europie, zajmując pod tym względem siódme miejsce. Z kolei Polska Reprezentacja Paraolimpijska, licząca około 90 zawodników, to wielka nadzieja medalowa dla naszego kraju. W klasyfikacji wszechczasów Polska zajmuje 9 miejsce pod względem zdobytych medali podczas Letnich Igrzysk Paraolimpijskich.
Do sportowych zmagań Polaków nawiązuje letnia akcja promocyjna PKN ORLEN. Koncern zachęca klientów stacji do kibicowania razem z ORLENEM proponując Olimpijskie Zestawy w cenie 14,90 zł (dowolny burger lub zapiekanka + frytki + napój gazowany Verva oraz mega hot-dog + słodka przekąska + duży napój) Akcji towarzyszy 60 i 30-sekundowy film promocyjny.
W nowej kampanii ORLENU udział wzięli najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci – Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski, a także Paraolimpijczycy – Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec. Kampania, promująca ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach paliw ORLEN, w spocie wideo oraz działaniach digital, bazuje na wartościach olimpijskich, duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców – ich walkę z samym sobą, ciężkie treningi i wyrzeczenia. Za kreacje odpowiada agencja GREY. Muzykę do spotu skomponował Radzimir Dębski – JIMEK, za jego wyreżyserowanie odpowiada Marcin Filipek.
Komunikacja kampanii potrwa od 1 lipca do 31 sierpnia br. i obejmuje reklamę w telewizji, radiu, prasie i internecie, formę outdoor, a także własne kanały PKN ORLEN, oraz nośniki na stacjach paliw Koncernu. PKN ORLEN jest największym sponsorem polskiego sportu. Wspiera Polski Komitet Olimpijski, Polski Komitet Paraolimpijski, Polski Związek Lekkiej Atletyki, Polski Związek Piłki Siatkowej, liczne kluby sportowe i najlepszych polskich zawodników motorsportowych na czele z Robertem Kubicą i Bartoszem Zmarzlikiem.
W 2020 roku ekwiwalent w mediach polskich i zagranicznych z całej działalności sponsoringowej PKN ORLEN wyniósł ponad 800 milionów złotych.
W poniedziałkowym spotkaniu wzięli udział zawodnicy, którzy w Tokio powalczą o najwyższe lokaty i medale – w tym między innymi Maria Andrejczyk, Paweł Fajdek, Joanna Fiodorow, Piotr Lisek, Maciej Lepiato, Lucyna Kornobis, Adrian Castro.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).