Gdzie Ibrahimović przydałby się najbardziej?
Zlatan Ibrahimović mimo 38 lat na karku wciąż jest gorącym towarem na rynku transferowym. Napastnik Los Angeles Galaxy wciąż elektryzuje fanów na całym świecie, więc – oprócz wartości sportowej – do jego transferu zawsze trzeba dodać wartość marketingową. A, że Szwed ostatnio częściej daje do zrozumienia, iż w Ameryce jest mu coraz ciaśniej…
Jak widzicie jest trochę tropów, ale trudno przewidzieć na co zdecydował się gwiazdor MLS. W sumie to nawet nie zdziwilibyśmy się gdyby zdecydował się na słoneczną Florencję, gdzie dołączyłby do Francka Ribery’ego. „Viola” już pokazała w ostatnim okienku transferowym, że potrafi sięgnąć głębiej do kieszeni, a taki gest jest kluczowy do porozumienia z napastnikiem. Zakłady na takie, jak i podobne wydarzenie znajdziecie tylko na stronie BETFAN
Z którym klubem Zlatan Ibrahimović podpisze kontrakt przed 3 lutego 2020? (liczy się wypożyczenie, inne kluby na życzenie)
- Atletico Madryt – 3
- Napoli – 4
- Real Madryt – 6
- Manchester United – 15
- FC Barcelona – 15
- Valencia – 5
- Fiorentina – 8
- Malmö FF – 10
- AC Milan – 11
Nie dziwne, że wszystkie wypowiedzi Zlatana i jego gesty są szeroko omawiane i stają się głównymi tematami w zagranicznej prasie. Kolacja z prezesem Napoli? Jest okładka w jednej z włoskich gazet. Filmik z zapowiedzią powrotu do Hiszpani? Są artykuły w hiszpańskiej prasie. I tak moglibyśmy wymieniać bez końca. Pytanie tylko, gdzie Zlatan przydałby się najbardziej?
Atletico Madryt nigdy nie uchodziło za drużynę, która strzela dużo goli. W tym sezonie dodatkowo brakuje im osobowości, które wzięłyby na swoje barki odpowiedzialność za wynik. Zlatan idealnie wpisuje się w ten schemat, tylko czy dogadałby się Diego Simeone?
Jeżeli chodzi o Napoli to wydaje nam się, że ich zwyczajnie nie stać na 38-latka. W Neapolu mają jasne „widełki” płacowe, których nie chcą naruszać nawet dla „Ibry”. To może Real Madryt? To by nie było głupie, ale z drugiej strony jakby tutaj zmieścić Zlatana z Benzemą, który przecież jest nie do ruszenia?
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).