Silesion.PL

serwis informacyjny

Gazetki promocyjne z nagrodami pieniężnymi? Aplikacja PanParagon rusza z całorocznym konkursem

100 zł tygodniowo na dowolne zakupy – tyle można wygrać przeglądając gazetki promocyjne w popularnej aplikacji PanParagon. To odpowiedź marki na szalejącą w Polsce drożyznę. Każdego tygodnia wyłanianych jest trzech zwycięzców, a konkurs trwa cały 2023 rok! Co należy zrobić, by wygrać?

PanParagon to aplikacja do oszczędzania, w której oprócz przechowywania paragonów w formie elektronicznej można między innymi przeglądać gazetki promocyjne największych sieci handlowych w Polsce. W związku z szalejącą inflacją i drożyzną na sklepowych półkach postanowiliśmy zorganizować konkurs, w którym do wygrania są wirtualne karty przedpłacone o wartości 100 zł. W ten sposób chcemy nie tylko wspomóc naszych użytkowników pieniężnie, ale też nauczyć ich nawyków, które pomogą w codziennym oszczędzaniu – wyjaśnia Antonina Grzelak z aplikacji PanParagon.

Na czym dokładnie polega konkurs?

Trzy nagrody i trzech zwycięzców tygodniowo!

Formuła konkursu jest bardzo prosta. Wśród gazetek promocyjnych Lidla, Biedronki oraz Kauflandu twórcy aplikacji ukryli trzy pytania konkursowe. Wystarczy odpowiedzi na nie wysłać mailowo na adres: konkurs@panparagon.pl. Każdego tygodnia wygrywają trzy osoby, które udzieliły najbardziej kreatywnych odpowiedzi.

Chcemy w ten sposób nauczyć naszych użytkowników aktywnego i regularnego oszczędzania poprzez przeglądanie gazetek oraz wyszukiwanie najlepszych propozycji promocyjnych produktów, które systematycznie pojawiają się na naszej liście zakupów. Dzięki takim działaniom realnie wpływamy na odkładanie pieniędzy i minimalizujemy straty inflacyjne – dodaje Antonina Grzelak z aplikacji PanParagon.

Jest o co walczyć. Każdego tygodnia można wgrać Wirtualna Kartę Sodexo o wartości 100 zł, którą można wykorzystać w dowolnym sklepie. Konkurs ruszył 23 stycznia i ma trwać do końca 2023 roku.

Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie https://panparagon.pl/konkurs-gazetkowy/

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o

1 Komentarz
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze

super inicjatywa, będę szukał 😛

1
0
Prosimy o komentarz.x