Silesion.PL

serwis informacyjny

Gadżety reklamowe dla firm – skuteczna promocja Twojego biznesu

Niby to drobiazg, niby nic takiego, ale nawet niewielki gadżet reklamowy może stanowić istotną część promocji każdej firmy. Długopisy, notatniki, termosy… ile kosztują takie akcesoria reklamowe? Czy naprawdę opłaca się w nie inwestować? Sprawdźmy!

Co dają gadżety firmowe z nadrukiem?

Zacznijmy od tego, że gadżety dla firm nie są drogie. W gruncie rzeczy bez trudu zmieszczą się w każdym budżecie promocyjnym. Oczywiście ceny poszczególnych przedmiotów są różne, niemniej sam produkt wraz z atrakcyjnym sitodrukiem nie powinien być zbyt obciążającym wydatkiem, zwłaszcza jeśli zamówi się większą ilość. A co otrzyma się w zamian? No cóż, gadżety reklamowe to mają do siebie, że są bardzo praktyczne. Termos, dajmy na to, lub parasolka – dobrze mieć coś takiego pod ręką, prawda? A gdy zachodzi potrzeba skorzystania z takiego przedmiotu, jego użytkownik od razu zobaczy logotyp Twojej firmy i tym samym nigdy o niej nie zapomni. To bardzo ważna sprawa. Tożsamość marki powinna iść w parze z lojalnością konsumencką. Dzięki tej zależności wielu klientów wraca do danej firmy i, mówiąc kolokwialnie, biznes się kręci. Dlatego właśnie praktyczne artykuły reklamowe powinny znaleźć się wśród Twoich wydatków promocyjnych.

Jakie mogą być gadżety i materiały reklamowe?

Tanie gadżety reklamowe z logo firmy mogą być doprawdy przeróżne. Od wspomnianej wyżej parasolki po przenośny powerbank z nadrukiem czy firmowy brelok do kluczyków. Oczywiście różne gadżety biurowe także wchodzą w grę. Kubki reklamowe dla prezesów, funkcjonalne teczki na dokumenty księgowych, czy na przykład pojemnik na długopisy z zegarem. Zwłaszcza to ostatnie sprawdzi się w biurze, a jeśli taki pojemnik będzie miał nadruk związany z Twoją firmą – żaden klient o niej nie zapomni. Masz to jak w banku.

Gadżety reklamowe z nadrukiem – jak dobrać idealne akcesoria do profilu swojej działalności?

To prawda, gadżety dla firm nie powinny być przypadkowe. Pendrive’y z logo to dobry pomysł dla punktu xero w pobliżu akademika, ponieważ to właśnie na takich urządzeniach dostarcza się dzisiaj materiały do wydrukowania. Gadżety ekologiczne z kolei (wygodne torby na zakupy) to coś, nad czym może pomyśleć właściciel sklepu warzywnego. Opcji jest naprawdę sporo, aczkolwiek najbardziej skuteczne upominki reklamowe to te, które bezpośrednio nawiązują do danej działalności. Chodzi o to, aby po cichu podpowiadały użytkownikom, do kogo zwrócić się w razie konkretnej potrzeby. Jeśli weźmiesz to pod uwagę, szybko się przekonasz, że naprawdę warto zainwestować w dobrej jakości gadżety dla firm.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 4 Głosowania
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o

1 Komentarz
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze

Korzystam z gadżetów reklamowych chyba od początku kiedy mam firmę. duży wybór jest na spiroprint wiec jest w czym wybierać. można też dodać swoje logo. A nie ukrywajmy klienci z chęcią sięgają po gratisy, więc to dobra forma reklamy.

1
0
Prosimy o komentarz.x