forBET Zakłady Bukmacherskie sponsorem strategicznym Motoru Lublin
Firma forBET Zakłady Bukmacherskie została nowym Sponsorem Strategicznym Motoru Lublin! forBET będzie towarzyszyć Motorowi w drodze do Ekstraklasy, dlatego umowa została podpisana aż na pięć lat. To pierwszy długoletni kontrakt tego typu w lubelskim sporcie.
W sezonie 2021/2022 logotyp forBET-u pojawi się z przodu koszulek meczowych Motoru Lublin oraz na sprzęcie sztabu trenerskiego. Ponadto klub, wspólnie ze Sponsorem Strategicznym, zaproponuje kibicom dedykowane oferty. W dalszej perspektywie forBET będzie przygotowywał atrakcje dla naszych fanów także w dniach meczowych.
– Umowa z forBET-em to kolejny krok w stronę rozwoju Motoru jako organizacji i duży sukces. Czujemy satysfakcję, że tak uznane marki nawiązują z nami długoterminową współpracę. Wierzymy, że razem możemy jeszcze dużo osiągnąć. Chcemy wzmacniać pozycję naszego klubu na piłkarskiej mapie Polski, a umowa z forBET-em pokazuje, że zmierzamy w dobrym kierunku – przyznała Marta Daniewska, prezes zarządu Motor Lublin SA.
forBET cieszy się ugruntowaną pozycją w gronie firm zajmujących się legalnymi zakładami bukmacherskimi. Najlepiej świadczy o tym zaufanie tysięcy graczy w całym kraju. Od wielu lat nasz nowy Sponsor Strategiczny aktywnie wspiera polski sport. Bukmacher jest bowiem związany umowami, min. z Rakowem Częstochowa, Łódzkim Klubem Sportowym, Polskim Związkiem Tenisowym, reprezentacją Amp Futbolu, Arką Gdynia czy x-kom AGO.
– Bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę z Motorem Lublin. Zarówno forBET, jak i Motor mają ten sam cel: cały czas się rozwijać i dążyć do realizacji ambitnych celów. Dla forBET jest to umocnienie się na podium wśród największych, polskich firm bukmacherskich, dla Motoru jest to awans do 1. Ligi, a docelowo aż do Ekstraklasy. Jestem przekonany, że rozpoczynająca się współpraca przyniesie wiele dobrego obu stronom. Kibiców Motoru zapewniam, że forBET na start przygotował dla nich specjalną, dedykowaną ofertę, a w czasie sezonu czekać na Was będzie wiele atrakcji – powiedział Paweł Majewski, dyrektor marketingu forBET.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).