Silesion.PL

serwis informacyjny

Fame MMA 14 – karta walk gali 14 maja 2022

Podczas gali Fame 13 ogłoszono uczestników kolejne, czternastej już gali FAM MMA. Gala Fame 14 odbędzie się 14 maja 2022 r. w Tauron Arena w Krakowie.

Pierwsza konferencja FAME 14 już 4 kwietnia 2022 r.

FAME 14: Gimper vs. Tromba 14.05.2022

  • Walka w limicie umownym -81kg: (Main Event)  Tomasz „Gimper” Działowy –  Mateusz „Tromba” Trąbka
  • Walka w kategorii ?: (Co-Main Event)  Sergiusz „Nitro” Górski –  Marcin „Xayoo” Majkut
  • Walka kobiet w kategorii koguciej: (Co-Main Event)  Agata „Fagata” Fąk –  Monika „Mona” Kociołek
  • Walka w kategorii open: (1 runda boks, 2-3 MMA, w małych rękawicach w klatce rzymskiej)  Norman „Stormin” Parke –  Piotr „Szeli” Szeliga
  • Walka o pas mistrzowski Fame MMA w kategorii półśredniej:  Maksymilian „Wiewiór” Wiewiórka (c) –  Krystian „Krycha” Wilczak
  • Walka w kategorii open: (K-1 w małych rękawicach)  Mateusz “Fit Lovers” Janusz –  Adam „AJ” Josef
  • Walka w kategorii :  Alan „Alanik” Kwieciński –  Mateusz „Muran” Murański
  • Walka w kategorii półśredniej:  Dawid Malczyński –  Mariusz „Hejter” Słoński
  • Walka kobiet w kategorii :  Wiktoria “Wiki” Jaroniewska –  Katarzyna „Lala Laluna” Alexander

W walce wieczoru majowej gali FAME MMA 14 zmierzą się Mateusz Trąbka „Tromba” i Tomasz Działowy „Gimper”. Twórczość obu youtuberów cieszy się znakomitą popularnością serwisach Youtbe czy Twitch. Jaki będzie finał ich spotkania w fejmowym oktagonie? W co-main evencie zobaczymy kobiece starcie Agaty “Fagaty” Fąk i Moniki Kociołek, kolejny zapowiadany pojedynek co-main event to walka debiutanta poprzedniej gali Fame Sergiusza „Nitro” Górskiego, który podejmie popularnego streamera Marcina „Xayoo” Majkuta. Pojedynek o mistrzowski pas organiacji FAME MMA w kategorii wagowej do 77 kilogramów, stoczą Maksymilian “Wiewiór” Wiewiórka i Krystian “Krycha” Wilczak. Czy podczas wieczoru zobaczymy rozstrzygnięcie wielkich konfliktów pomiędzy Szeligą a Parkiem, czy Murańskim a Kwiecińskim?

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

4 2 Głosowania
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x
()
x