Silesion.PL

serwis informacyjny

Dwie prestiżowe nagrody dla Betclica. Betclic Rap Royale wśród najlepszych projektów PR w Polsce w 2022 roku

Legalny bukmacher Betclic otrzymał dwie nagrody branżowe za działania komunikacyjne wokół bitwy freestyle’owej Betclic Rap Royale. Marka wyróżniona została Kreaturą w kategorii „Influencer marketing” oraz Złotym Spinaczem w kategorii „Sport, turystyka i rekreacja”. To najbardziej prestiżowe nagrody branży Public Relations w Polsce.

Betclic Rap Royale był największą bitwą freestyle’ową, jaka kiedykolwiek odbyła się w Polsce. Na scenie zmierzyli sią czołowi raperzy i freestylerzy z całego kraju. Pula nagród wyniosła 33 tys. zł i jest rekordowa w historii polskiego freestyle’u. Dodatkowym „smaczkiem” bitwy jest fakt, że odbyła się w ramach Lech Polish Hip-Hop Festival, najważniejszego festiwalu dla fanów hip-hopu i rapu w Polsce.

Projekt zakończył się dużym sukcesem. Betclic Rap Royal przyciągnął tysiące widzów na żywo i setki tysięcy w Internecie (transmisja live prowadzona była na YouTube i Twitch.tv). Wszystkie potyczki fani mogli obstawiać na platformie bukmachera, a liczba aktywnych graczy typujących walki wielokrotnie przekroczyła założone minimum. Jury konkursów pozytywnie oceniło jednak, przede wszystkim, działania komunikacyjne marki wokół projektu. W ramach promocji Betclic m.in. wysłał dziennikarzom i influencerom kasety magnetofonowe z nagranym, zarapowanym zaproszeniem na wydarzenie (autorem nagrania był Te-Tris, legenda polskiej sceny hip-hop i freestyle). Jury doceniło również sam pomysł na wyjście przez Betclic poza standardową grupę docelową zakładów bukmacherskich, jaką są fani sportu.

Jesteśmy niezwykle dumni z obu nagród i serdecznie za nie dziękujemy. Są dla nas potwierdzeniem, że przyjęta strategia komunikacyjna, w ramach której próbujemy opuszczać wąskie ramy sportu
i poszukiwać niestandardowych grup odbiorców poprzez kreatywne, ciekawe projekty, to słuszny kierunek. Szczególnym wyróżnieniem jest fakt, że przedtem w podobnych plebiscytach działalność zakładów bukmacherskich nie była doceniana
– mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic.

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Organizatorzy poszukują twórczych i kreatywnych projektów, realizowanych w ramach strategicznych działań i za pomocą innowacyjnych nośników treści. Stawia na emocje i promocję unikatowych wartości. Jury Kreatury docenia świeże, lekkie i oryginalne pomysły oraz ponadprzeciętną jakość wykonania. Betclic nagrodzony został Kreaturą w kategorii „Influencer marketing”.

Złote Spinacze mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce. Zadaniem Złotych Spinaczy jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations dla funkcjonowania firmy. Betclic nagrodzony został Złotym Spinaczem w kategorii „Influencer marketing”.

Oprócz Betclic, w ramach projektu nagrodzeni zostali również organizatorzy Polish Hip-Hop Festival oraz agencja Grupa Komunikacja+, która odpowiadała za szereg działań promocyjnych i współpracę
z mediami wokół Betclic Rap Royale.

O BETCLIC

Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku mocno angażuje się we wspieranie sportu. Sponsoruje drużynę Piasta Gliwice (Mistrzów Polski 2019), a od sierpnia 2020 roku jest sponsorem federacji sztuk walk Fame MMA. Betclic w przeszłości wspierał także Lechię Gdańsk i reprezentację Polski w siatkówce. Betclic jest także sponsorem wydarzeń kulturalnych FEST Festival oraz SnowFest Festival.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 4 Głosowania
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x