Silesion.PL

serwis informacyjny

Czy Mikołaj w tym roku ponownie zapuka na home office?

zestaw upominkowy dla pracownika zrodlo dailyfruits

zestaw upominkowy dla pracownika zrodlo dailyfruits

Niestety w wielu firmach pandemia w tym roku także pokrzyżuje plany związane z organizacją spotkań świątecznych z pracownikami. Biorąc pod uwagę dużą liczbę zakażeń Covid-19, tegoroczne firmowe wigilie raczej będą realizowane w wersji online. Pracodawcy jednak nie chcą rezygnować z upominków dla pracowników, więc część z nas może się spodziewać świątecznej paczki na home office.

Materialny podarunek dla pracownika to w wielu organizacjach element świątecznej, firmowej tradycji, dlatego pracodawcy nie zamierzają z niej rezygnować. Paczka dla pracowników to wciąż realny i praktyczny upominek, który jest alternatywą dla kolejnego benefitu online oferowanego przez pracodawcę. Tym bardziej, że wiele firm wciąż pracuje w modelu pracy zdalnej lub hybrydowej. Jak wynika z badania Dailyfruits “Powrót firm do biura a pandemia Covid-19” aż 42% zapytanych firm pracujących zdalnie powróci do biur dopiero w 2022 roku. Pracodawcy więc podobnie jak w zeszłym roku poszukują alternatywy dla świątecznego spotkania z pracownikami.

W tym roku świąteczny upominek dla pracownika może ponownie stać się w wielu organizacjach  dodatkiem do firmowej wigilii online lub substytutem tradycyjnego spotkania świątecznego z pracodawcą. Tym bardziej, że na rynku pojawia się coraz więcej badań pokazujących jak ważny jest aspekt społeczny pracy realizowany przez bezpośrednie kontakty ze współpracownikami i przełożonymi oraz realne wsparcie ze strony pracodawcy. Zanim zaczęliśmy się mierzyć z pandemiczną rzeczywistością, to właśnie tradycyjne spotkania świąteczne i upominki w postaci paczek, które większość nas w grudniu przynosiła z biura, były elementem wspierającym relacje na linii pracownik – pracodawca.

Upominek od pracodawcy to w wielu organizacjach część świątecznej, firmowej tradycji i pracodawcy nie chcą z niej rezygnować. Dlatego wiele firm, podobnie jak w zeszłym roku decyduje się, aby wykorzystać możliwość wysyłki paczek dla pracowników na home office. Już od września zauważyliśmy po skali zapytań z działów HR, że zainteresowanie takim rozwiązaniem wśród pracodawców jest bardzo duże. Firmy poszukują rozwiązań e-commerce, które umożliwią im uporanie się z całym procesem logistycznym wysyłki paczek dla pracowników, szczególnie w opcji na home office.  komentuje Jacek Kwiecień CEO z firmy Dailyfruits, która wdrożyła platformę sendgift.

Dla wielu pracowników w ostatnich miesiącach dom stał się biurem. Pracodawcom zdalnie zdecydowanie trudniej jest budować atmosferę i kulturę organizacji oraz utrzymywać kontakt z pracownikami. W związku z tym część firm chce zasygnalizować swoje wsparcie i decyduje się w tym roku na prezenty w formie materialnej. Po wielu miesiącach pracy hybrydowej lub zdalnej chcą ofiarować pracownikom coś namacalnego.

Zauważalna jest również większa potrzeba obcowania z rzeczami materialnymi, które uświadamiają nam istnienie więzów społecznych, funkcjonowanie w realnym, a nie tylko wirtualnym świecie. Argumenty te przemawiają na korzyść tradycyjnych, świątecznych upominków, które w wielu firmach są praktykowane od lat.

Jeśli chcemy podarować naszym pracownikom świąteczny, realny i praktyczny upominek, zamiast kolejnego benefitu online, możemy wysłać im na przykład paczkę pełną bakalii, przypraw czy herbat. Do takiej paczki oprócz świątecznych życzeń, można dodać maseczki, płyn do dezynfekcji, firmowy gadżet, a nawet przepisy na zdrowe posiłki do przygotowania z produktów, które znajdują się w pudełku. – mówi Magdalena Kartasińska, kierownik działu dietetycznego Dailyfruits.

Zestaw Upominkowy Dla Pracownika Zrodlo Dailyfruits

Wciąż wiele firm funkcjonuje w modelu hybrydowym lub zdalnym, a pracownikom brakuje bezpośrednich kontaktów i więzi na linii pracownik –pracodawca. Grudniowy upominek to miły gest i realne wsparcie od pracodawcy, który może wyzwolić u pracujących pozytywne emocje i pomaga korzystnie budować wizerunek organizacji.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024