CukierAsy na koszulkach Lecha Poznań w fazie eliminacyjnej Ligi Konferencji Europ
Poznański zespół udanie zadebiutował w europejskich pucharach z nowym sponsorem na koszulkach – firmą Superbet. Zeszłoroczny ćwierćfinalista Ligi Konferencji Europy w pierwszym meczu na własnym stadionie pokonał 3-1 litewski zespół Żalgiris Kowno. W kolejnym meczu na wyjeździe zamiast logo sponsora na froncie pojawi się logo stowarzyszenia CukierAsy
CukierAsy to Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą, którego głównym zadaniem jest wsparcie dzieci chorych na nieuleczalną chorobę, jaką jest cukrzyca typu 1. Stowarzyszenie jest również organizatorem największej w Europie imprezy piłkarskiej dla dzieci z cukrzycą – Czerwonej Kartki dla Cukrzycy, która odbywa się co roku w Suchym Lesie k. Poznania.
Logo stowarzyszenia pojawia się podczas wyjazdowych meczów Lecha Poznań w europejskich pucharach. Współpraca została przedłużona i CukierAsy będą pojawiać się w miejscu sponsora strategicznego we wszystkich meczach wyjazdowych fazy eliminacyjnej Ligi Konferencji Europy.
– Zdecydowaliśmy, że w najbliższych wyjazdowych meczach eliminacji europejskich pucharów na koszulkach Lecha pozostanie logotyp CukierAsów. Cieszymy się, że możemy wspierać tę inicjatywę i promować ją w spotkaniach, w których z uwagi na obostrzenia prawne nie możemy prezentować naszego logotypu. Oprócz udostepnienia miejsca na froncie koszulki Lecha rzuciliśmy specjalne wyzwanie kibicom. W pierwszym meczu eliminacji przez stadion przeszła meksykańska „Fala dobra” Superbet, dzięki której RAZEM zebraliśmy kolejne pieniądze na wsparcie fundacji – wyjaśnia Łukasz Seweryniak, prezes Superbet.
Podczas przerwy pierwszego meczu eliminacyjnego między Lechem a Żalgirisem Kowno przez stadion w Poznaniu przeszła „Fala dobra” Superbet. Za wykonane przez kibiców trzy pełne okrążenia, sponsor strategiczny przekaże 15 tysięcy złotych na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą CukierAsy.
„Fala dobra” to kolejna odsłona akcji społecznej realizowanej przez Superbet we współpracy z różnymi organizacjami sportowymi. Zaangażowanie kibiców żużla obecnych podczas majowego Speedway Grand Prix w Warszawie przełożyło się na wsparcie Fundacji Polskiego Związku Motorowego. W lipcu Superbet zorganizował kolejną akcję wsparcia osób zmagających się z cukrzycą przy okazji Tour de France. Do sportowej rywalizacji zaproszeni zostali fani dwóch kółek. Kilometry wykręcone przez blisko 2000 osób, które wzięły udział w akcji przełożyły się na 100 tysięcy złotych, które Superbet przekazał Polskiemu Stowarzyszeniu Diabetyków. Akcji „Kręć kilometry w szczytnym celu!” przewodził ambasador marki Superbet Jerzy Dudek.
O SUPERBET
Grupa Superbet to dynamicznie rosnący, globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line. Jest 11. najwyżej notowaną firmą gier on-line na świecie i jednym z największych graczy w Europie. Grupa działa na blisko 30 rynkach i zatrudnia ponad 3,5 tysiąca pracowników na całym świecie. Udziałowcem Grupy jest największy na świecie fundusz private equity – amerykański Blackstone. Superbet inwestuje w innowacyjne oraz autorskie rozwiązania technologiczne. Superbet rozwija się organicznie oraz poprzez akwizycje, zarówno w Europie Zachodniej, jak i w regionie CEE. Grupa na świecie działa pod markami Superbet, Napoleon i Lucky Days. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w oparciu o zezwolenie Min. Finansów RP w aplikacji mobilnej na systemy iOS, Android oraz na stronie superbet.pl. Firma jest zdobywcą nagród w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021 i 2022 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników. Superbet otrzymał również wyróżnienie jako Najlepszy operator zakładów sportowych w regionie CEE 2022 podczas Central and Eastern European Gaming Awards i nagrodę w kategorii Najlepszy Bukmacher Roku podczas Better Collective “Polskie Nagrody Bukmacherskie” 2022. Został też wyróżniony w 2022 roku przez United Nations Global Compact za podejmowanie działań na rzecz przeciwdziałania korupcji i szarej strefie.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).