CNN International wyemituje Capital One’s The Match: Champions for Change
CNN International wyemituje specjalną transmisję Turner Sports pojedynku golfowego Capital One’s The Match: Champions for Change
- Phil Mickelson w parze z Charlesem Barkleyem zmierzą się z drużyną Stephena Curry’ego i Paytona Manninga już w najbliższy piątek, 27 listopada podczas Capital One’s The Match
- Beneficjentami wydarzenia będą Historically Black Colleges and Universities (HBCU) – grupa uczelni i uniwersytetów w USA, które powstały jeszcze przed 1964 rokiem i tradycyjnie były przeznaczone dla czarnoskórych Amerykanów
- WarnerMedia przekaże milion posiłków za pośrednictwem organizacji non-profit Feeding America
Turner Sports pokaże Capital One’s The Match: Champions for Change, jedno z najważniejszych wydarzeń golfowych, w którym będą rywalizowały ze sobą legendy World Golf Hall of Fame i innych dyscyplin sportowych – Phil Mickelson, Charles Barkley, Stephen Curry i Peyton Manning.
Trzecia edycja The Match odbędzie się w piątek 27 listopada o godzinie 15:00ET (21:00 CET) na polu golfowym Stone Canyon w Oro Valley w Arizonie i będzie transmitowana w CNN International. Dzięki temu dotrze do 373 milionów gospodarstw domowych i pokoi hotelowych na całym świecie. TNT będzie odpowiadało za transmisję wydarzenia wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Z kolei Bleacher Report zapewni ekskluzywne treści na żywo przed rozgrywką i w jej trakcie za pomocą aplikacji portalu B/R.
Capital One’s The Match: Champions for Change w wyjątkowy sposób przyczyni się do podkreślenia różnorodności, równości i integracji na Historically Black Colleges and Universities (HBCU) – uczelniach i uniwersytetach w USA dla Afroamerykanów. W ramach wydarzenia WarnerMedia przekaże darowizny na rzecz Morehouse College, Howard University, Alabama A&M, Hampton University i Winston-Salem State University, głównie pomagając w finansowaniu programów dziennikarskich w zakresie sportu i golfa. Ponadto czterej golfiści biorący udział w rozgrywce wybrali swoje placówki, które chcieliby wesprzeć finansowo. Są nimi Jackson State (Mickelson), Tuskegee (Barkley), Howard (Curry), a także Grambling State, Southern University w Nowym Orleanie i Lane College (Manning).
WarnerMedia we współpracy z Wheels Up, przekaże również milion posiłków w sezonie świątecznym dla potrzebujących za pośrednictwem organizacji Feeding America. Wykorzysta platformę wydarzenia, aby zwiększyć świadomość i fundusze na działania związane z walką z głodem.
„Capital One’s The Match stało się jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych i rozrywkowych. Nie możemy doczekać się tej kolejnej edycji, która z pewnością zwiększy świadomość ludzi i przyniesie pewne zmiany społeczne – mówi Lenny Daniels, President w Turner Sports. „Rozgrywka pomiędzy Philem, Charlesem, Stephenem i Peytonem na polu golfowym bez wątpienia dostarczy wielu ekscytujących momentów, które po prostu trzeba zobaczyć. Warto zaznaczyć, że udziałowi sportowców przyświeca także bardzo ważny cel” – dodaje.
Format zawodów zostanie zmodyfikowany – pięciokrotny mistrz golfowych turniejów wielkoszlemowych, Phil Mickelson będzie w drużynie z Charlesem Barkleyem, wyróżnionym w Koszykarskiej Galerii Sławy im. Naismitha. Zmierzą się oni z trzykrotnym mistrzem NBA Stephenem Currym – niemalże graczem scratch w golfie – oraz dwukrotnym zdobywcą Super Bowl, Peytonem Manningiem, który odegrał kluczową rolę w swojej drużynie podczas ostatniej edycji Capital One’s The Match i przyczynił się do jej zwycięstwa.
Capital One’s The Match po raz kolejny będzie obejmował serię wyzwań na polu golfowym, a zebrana suma zostanie przekazana uczelniom HBCU. Każdy z dołków będzie równał się wartości od 100 000 do 2 500 000 dolarów, które trafią do beneficjentów, jeśli gracze zdobędą je hole in one (po pierwszym uderzeniu). Szczegółowe informacje na temat tych wyzwań zostaną udostępnione tuż przed wydarzeniem.
Relacja na żywo emitowana w TNT oraz w CNN International po raz kolejny zaoferuje oglądającym wyjątkowe doświadczenie „uczestnictwa” w wydarzeniu. Wszyscy zawodnicy w trakcie całego pojedynku będą podpięci do mikrofonów, dzięki czemu nie tylko widzowie będą mogli usłyszeć ich każde słowo, ale także umożliwi im to bezpośrednią komunikację z innymi golfistami i komentatorami transmisji. Na wózkach golfowych umieszczone zostaną kamerki Cart Cam, które pozwolą fanom śledzić co dzieje się u graczy podczas ich podróży do kolejnych dołków. Turniej będzie zamknięty dla publiczności, a jego organizatorzy współpracują z urzędnikami służby zdrowia w zakresie logistyki samego wydarzenia i jego produkcji, tak aby były one zgodne z zasadami z zakresu bezpieczeństwa i zdrowia.
Stone Canyon Golf Club w Arizonie należący do Mickelson Golf Properties jest uznawane za jedno z najbardziej znanych pól golfowych położonych na pustyni. Jest ono również regularnie zaliczane do najlepszych w kraju. Stone Canyon z osiemnastoma unikalnie zaprojektowanymi dołkami leży u podnóża malowniczych gór Tortolita. Z każdego miejsca na torze rozpościera się także widok na majestatyczne góry Santa Catalina.
Turner Sports współpracuje z wieloma partnerami marketingowymi w ramach organizacji Capital One’s The Match: Champions for Change. Capital One jest sponsorem tytularnym serii The Match od samego początku i angażuje się również w koordynację działań z obszarów mediów społecznościowych, digitalu i transmisji zarówno przed wydarzeniem, jak i w jego trakcie. Więcej informacji o firmie i jej zobowiązaniach do zmiany bankowości na lepsze znajduje się pod linkiem: capitalone.com/about/our-commitments.
Do sponsorów Capital One’s The Match należą również Michelob ULTRA i Progressive Insurance. Cisco i DraftKings będą pełnić rolę partnerów w zakresie integracji treści, a AT&T, Callaway Golf, E-Z-GO, Stephen Curry’s OXIGEN Water i Wheels Up będą partnerami stowarzyszonymi wydarzenia. Umowa medialna z WarnerMedia i Turner Sports została zawarta we współpracy z reprezentowaną przez Phila Mickelsona agencją SPORTFIVE, która jest organizatorem meczu. Wydarzenie jest prowadzone we współpracy z Excel Sports Management.
***
O CNN International
Wiadomości i usługi informacyjne CNN są dostępne w siedmiu różnych językach na wszystkich głównych platformach telewizyjnych i mobilnych, a także w digitalu i docierają do ponad 475 milionów gospodarstw domowych na całym świecie. Według badań rynku mediów CNN International jest największym międzynarodowym kanałem telewizji informacyjnej w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce, w regionie Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej, a także w USA (CNNgo). CNN Digital to wiodąca sieć internetowych serwisów informacyjnych, wiadomości mobilnych oraz mediów społecznościowych. CNN jako lider w zakresie innowacji cyfrowych, wciąż inwestuje w zwiększanie globalnego zasięgu, mając na swoim koncie pakiet nagradzanych usług cyfrowych i szereg strategicznych partnerstw obejmujących skomercjalizowane treści, dzięki opartemu na danych zrozumieniu zachowań odbiorców. Stacja otrzymała wiele prestiżowych i światowych nagród. Co roku należący do CNNI dział programów niezwiązany z redakcją informacyjną wytwarza około 1 000 godzin dłuższych serii, filmów dokumentalnych oraz produkcji specjalnych. CNN ma biura na całym świecie – skupia 36 redakcji i ponad 1 100 filii za pośrednictwem CNN Newsource. CNN International należy do grupy WarnerMedia.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).