Borek, Gilewicz, Hawryszczuk, Borzęcki i Ratajczak dołączają do zespołu Viaplay
Mateusz Borek w Viaplay, będzie komentował i prowadził studio Do polskiej redakcji platformy streamingowej Viaplay dołączają dziennikarze Mateusz Borek (będzie komentował mecze i prowadził studio), Szymon Ratajczak, Mariusz Hawryszczuk i Marcin Borzęcki oraz były piłkarz Radosław Gilewicz.
Viaplay będzie dostępna w Polsce od 3 sierpnia, cena za korzystanie z platformy będzie wynosić 34 zł miesięcznie. Z Viaplay będzie można korzystać na komputerach PC i Mac, smartfonach i tabletach z Androidem i iOS, telewizora Smart TV (Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips, TCL), konsolach do gier (PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One) oraz poprzez Chromecast i Apple TV.
Ona jest jak Runaway Bride. Cały czas ucieka przede mną, a ja ją gonię. Dopadłem ją już w kilku miejscach. Teraz z Bundesligą będziemy szli pod rękę przez sezon w @viaplaysportpl @viaplaypl Dzięki @wilkowicz & @Radek_Jaworski za propozycję współpracy. #bundesiga #ILoveThisGame pic.twitter.com/Qts4ptD159
— Mateusz Borek (@BorekMati) July 29, 2021
Mateusz Borek: „Nowe projekty to zawsze gigantyczna energia, świeże spojrzenie. Dlatego ofertę współpracy od Viaplay przyjąłem z wielkim entuzjazmem. Na tym etapie mojej przygody zawodowej chcę już robić tylko rzeczy, które sprawiają mi frajdę. A Bundesligę kocham od lat. Do zobaczenia 13 sierpnia”.
Radosław Gilewicz: „Bardzo się cieszę na kolejny nowy projekt w moim życiu. Liczę na jakość oraz sporo emocji”.
Mariusz Hawryszczuk: „Zmiana barw klubowych to dla mnie duże wyróżnienie. Patrzę na transfery dokonane przez Viaplay i widzę, że powstaje solidny team. Nie mogę doczekać się kiedy wejdziemy do gry”.
Marcin Borzęcki: „Od siódmego roku życia śledzenie losów Schalke i oglądanie ligi niemieckiej jest moim nałogiem, pasją, lwią częścią życia. I skoro pojawiła się szansa by być na co dzień blisko Bundesligi, nie mogłem jej odrzucić”.
Marcin Borzęcki: „Od siódmego roku życia śledzenie losów Schalke i oglądanie ligi niemieckiej jest moim nałogiem, pasją, lwią częścią życia. I skoro pojawiła się szansa by być na co dzień blisko Bundesligi, nie mogłem jej odrzucić”.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).