BBC zaprasza na EURO 2021 “Our wait is over”
„Minęło dużo czasu, ale w końcu już jest. Euro rozpoczyna się 11 czerwca w BBC ”, mówi lektor w animowanym zwiastunie telewizji BBC.
Reklama, osadzona w nowym utworze The Chemical Brothers, The Darkness That You Fear , rozgrywa się w poczekalni wystarczająco dużej, aby zmieścić się w całej Europie. Gracze i kibice siedzą obok siebie, próbując zabić czas: podczas gdy Kylian Mbappe wymienia naklejki piłkarskie z Robertem Lewandowskim, Cristiano Ronaldo biegnie na bieżni. Nagle spokój zostaje przerwany, gdy wybucha wiwat i tłum zdaje sobie sprawę, że czekanie wreszcie dobiegło końca: rozpoczęły się Euro 2020.
Film animowany został stworzony przez Andy’ego Parkmana i wyreżyserowana przez Nicosa Liveseya ze studia Blinkink.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).