50 zł za bramkę Polaków w meczu z Argentyną
Argentyna : Polska – ostatnie spotkanie grupowe Polaków na MŚ 2022. To będzie wyzwanie na najtrudniejszym poziomie. Drużyna Czesława Michniewicza powalczy o awans do fazy pucharowej z rywalem z górnej półki, w postaci Argentyny. Czy nasi zatrzymają wielkiego Leo Messiego? Polska gola!
Postawisz w FORTUNIE na bramkę Biało-czerwonych w starciu z Argentyną? Strzelą? Jeśli tak, to zgarniesz bonus w wysokości 50 zł w KASIE i to Ty zdecydujesz czy przeznaczysz go na dalszą grę czy wypłacisz na konto. Nie mają znaczenia inne rozstrzygnięcia na kuponie. Gol zdobyty przez Polaków to gwarantowany bonus dla Ciebie.
Zasady promocji “Gol Polaków = 50 PLN bonus”:
- Oferta: prematch
- Kupony: SOLO, AKO, MAXIKOMBI
- Kanały: strona www, aplikacja mobilna i punkty przyjmowania zakładów
- Data: 30.11.2022
- Stawka : minimum 50 zł brutto
- Warunek: w trakcie trwania promocji (30.11.2021) postaw zakład, że Polska strzeli gola w starciu z Argentyną za min. 50 zł brutto (na kuponie musi znajdować się zakład: 1. drużyna strzeli gola – TAK, nr. oferty 28333829)
- Bonus: 50 zł w KASIE do wypłaty w przypadku gdy Polska strzeli gola (wartość bonusu jest taka sama bez względu na liczbę strzelonych goli)
Sprawdź szczegóły naszej specjalnej oferty:
Nie masz jeszcze konta w zakładach bukmacherskich efortuna.pl? Zarejestruj się z kodem rejestracyjnym MMM600 klikając TUTAJ i odbierz darmowe 20.00 PLN w postaci freebeta + zakład bez ryzyka w wysokości do 600 zł oraz bonus od depozytu do 200 złotych z freebetem 10 PLN
FORTUNA POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA
FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. prowadzi działalność w zakresie zakładów wzajemnych urządzanych przez sieć Internet na podstawie decyzji wydanej przez Ministra Finansów z dnia 23 stycznia 2012 r. o numerze SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565 (przedłużonej decyzją z dnia 22 stycznia 2018 r. o numerze PS4.6831.22.2017).
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).