42. kolejka Polskiej Hokej Ligi: Hitowy piątek
W piątkowy wieczór, 4 lutego na ligowych taflach dojdzie do arcyciekawych konfrontacji. Wicelider GKS Katowice zmierzy się z Cracovią, która plasuje się na trzeciej pozycji w tabeli, w górniczych derbach mistrzowie Polski sprawdzą formę tyszan, a lider podejmie ekipę z grodu Kopernika
W tabeli Polskiej Hokej Ligi GieKSa ma tylko dwa punkty przewagi nad Pasami. W starciu z Comarch Cracovią Ślązacy będą chcieli pokazać, że wtorkowa porażka z Ciarko STS Sanok to był wypadek przy pracy. Aż trzech hokeistów z Katowic jest w najlepszej czwórce klasyfikacji kanadyjskiej – na 1. miejscu jest Patryk Wronka – 19 goli, 32 asysty, 3. pozycję zajmuje Grzegorz Pasiut – 18 bramek, 26 asyst a 4. miejsce Bartosz Fraszko – 15 goli i 27 asyst. Z kolei drużyna Rudolfa Rohacka mocno wzmocniła się w ostatnich dniach, a we wtorkowym zaległym spotkaniu 35. kolejki pewnie wygrała z Podhalem 5:2.
W Tychach będziemy świadkami emocjonującej potyczki, bo takie są zawsze górnicze derby. Rywalem gospodarzy będzie mistrz Polski JKH GKS Jastrzębie. Tyszanie mają za sobą wyrównane starcie z Unią, które zakończyło się w dogrywce wynikiem 0:1. Jastrzębianie przyjadą na mecz w dobrych humorach, w niedzielę w 41. kolejce bardzo dobrze wypadli w spotkaniu z GieKSą, wygranym 5:3.
W Oświęcimiu lider chce wydłużyć swoją serię do czterech kolejnych zwycięstw. W wysokiej formie jest Krystian Dziubiński, który przesądził o wygranej 1:0 z tyszanami. Dotychczas kapitan drużyny w tym sezonie PHL zdobył 19 bramek i zaliczył 16 asyst. Unia prezentuje się bardzo dobrze, wygrała kolejno z JKH, Cracovią i GKS Tychy. Stalowe Pierniki też mają na koncie trzy zwycięstwa z rzędu, bo pokonały Ciarko STS, Zagłębie i Podhale.
W ostatnim piątkowym meczu Tauron Podhale zagra z sanoczanami. Obie drużyny spotkały się 25 stycznia w ramach zaległej 32. kolejki. To był bardzo zacięty mecz, który zakończył się wynikiem 6:5 dla sanoczan.
Wszystkie mecze będą transmitowane na platformie www.polskihokej.tv
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).