3. Finał TAURON Hokej Ligi. GieKSa chce powtórzyć wrześniowe zwycięstwo
W sobotę, 6 kwietnia odbędzie się trzeci mecz finałowy pomiędzy Re-Plast Unią Oświęcim a GKS Katowice. W rywalizacji do 4. zwycięstw w serii jest 1-1. Gospodarze chcą zagrać lepiej niż ostatnio, a GieKSa powtórzyć wrześniowe starcie, kiedy pewnie pokonała rywala na lodowisku w Oświęcimiu. Mecz rozpocznie się o godz. 17:30 i będzie transmitowany w TVP Sport.
W pierwszym spotkaniu Unia wypadła bardzo dobrze na lodowisku w Satelicie i wygrała 3:2 z katowicką GieKSą . Jednym z najlepszych graczy na tafli był litewski snajper Mark Kaleinikovas. Całkiem inaczej wyglądał rewanż, tym razem obrońcy tytułu byli skuteczniejsi i bardziej zdeterminowani. Pewnie wygrali 3:0, a kibice byli zachwyceni grą śląskiego teamu.
– Z dużym optymizmem jedziemy do Oświęcimia. Wygraliśmy drugi mecz, na lodowisku rywala zwyciężyliśmy w sezonie zasadniczym, jak również w poprzednich sezonach w fazie play-off – mówił John Murray, który w środę w drugim meczu zachował czyste konto.
Bramkarz reprezentacji Polski wspominał m.in. o starciu zespołu z września poprzedniego roku. Wtedy 15 września w trzeciej kolejce sezonu regularnego goście wygrali z Unią 5:2. Decydująca była druga tercja, która zakończyła się wynikiem 3:1.
Oświęcimianie na pewno mogą liczyć na wsparcie swoich kibiców. Zarówno sobotni, jak również niedzielny mecz, zobaczy komplet widzów. Spotkania finałowe są transmitowane w TVP.
Terminarz meczów finałowych TAURON Hokej Ligi
Trzeci mecz finałowy
Sobota, 6 kwietnia, godz. 17:30
- Re-Plast Unia Oświęcim – GKS Katowice
Stan rywalizacji do 4. zwycięstw: 1-1
Czwarty mecz finałowy
- Niedziela, 7 kwietnia, godz. 20:30
Re-Plast Unia Oświęcim – GKS Katowice
Piąty mecz finałowy
- Środa, 10 kwietnia, godz. 18:30
GKS Katowice – Re-Plast Unia Oświęcim
Ewentualnie
Szósty mecz finałowy
- Piątek, 12 kwietnia, godz. 20:30
Re-Plast Unia Oświęcim – GKS Katowice
Siódmy mecz finałowy
- Niedziela, 14 kwietnia, godz. 20:30
GKS Katowice – Re-Plast Unia Oświęcim
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).