ZTM chce rozszerzyć sieć sprzedaży biletów. Szansa dla lokalnych przedsiębiorców
Zarząd Transportu Metropolitalnego szuka partnerów biznesowych, z którymi rozszerzy sieć sprzedaży swoich biletów. Po wprowadzeniu wielu cyfrowych i nowoczesnych rozwiązań, tym razem chodzi o zwiększenie liczby stacjonarnych punktów, w których będzie można kupić bilety papierowe.
Jednorazowe bilety papierowe na przejazdy komunikacją miejską można obecnie kupić w około 750 punktach znajdujących się we wszystkich 56 gminach objętych systemem Transport GZM. – Chociaż już teraz jest to największa sieć w Polsce, to wciąż chcemy ją rozwijać. Wychodzimy z założenia, że dostępność biletów powinna być jak największa – mówi dyrektor ZTM Małgorzata Gutowska. – Dlatego szukamy partnerów, którzy myślą o rozwoju swojego biznesu, poszerzeniu swojej działalności i tym samym zwiększeniu zysków – dodaje Małgorzata Gutowska.
Potencjalnymi kontrahentami ZTM mogą być różnego rodzaju punkty handlowo-usługowe, np. kioski, piekarnie, czy też sklepy spożywcze lub monopolowe. – Jesteśmy otwarci na rozmowy z każdym. Bierzemy pod uwagę współpracę zarówno z niewielkimi punktami, jak i z większymi sieciami – mówi Małgorzata Gutowska.
Kontrahenci ZTM mogą liczyć na 5-7% procentowy upust przy zakupie biletów. Wysokość rabatu zależy od liczby zakupionych od organizatora komunikacji miejskiej biletów. – Ponadto nasi obecni partnerzy wskazują, że ich nowi klienci-pasażerowie przy okazji zakupu biletu kupują też inne produkty. To dodatkowa wartość, którą ciężko nam zwymiarować – dodaje Małgorzata Gutowska. Przedstawiciele ZTM wskazują jednocześnie, że największy potencjał biznesowy mają te punkty, które są zlokalizowane w odległości do 500 m od przystanku komunikacji miejskiej.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).